Moștenitorul Ferrari a ajuns în top 500 cei mai bogați oameni din lume

Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Sediul Ferrari din Maranello
Sediul Ferrari din Maranello
Piero Ferrari a pus în aplicare un plan de succesiune anul trecut pentru a susține averea pe care familia sa a acumulat-o în ultimele șapte decenii, construind super-mașini care poartă cu mândrie logo-ul companiei, un cal negru cabrat.

Și acum, în timp ce se pregătește să-și transmită urmașilor miliardele, averea lui ia viteză.

Piero, în vârstă de 77 de ani, s-a alăturat recent pentru prima dată listei celor mai bogați 500 de oameni din lume, deoarece Ferrari NV beneficiază de cumpărători bogați mai puțin afectați de creșterea inflației și de creșterea ratelor dobânzilor.

Acțiunile producătorului de automobile cu sediul în Maranello, Italia, se tranzacționează aproape de maxime record, după ce rezultatele întregului an au depășit așteptările, iar compania și-a ridicat perspectivele pentru 2023 privind cererea puternică pentru modele cu marjă mare, cum ar fi noul său crossover Purosangue care costă 390.000 de euro.

Producătorul a dat, de asemenea, un impuls vehiculelor sale mai durabile și intenționează să dezvăluie primul său Ferrari complet electric în 2025, a declarat directorul executiv Benedetto Vigna într-un interviu luna aceasta.

Piero Ferrari are acum o avere netă de 5,6 miliarde de dolari printr-o participație de aproximativ 10% la producătorul de super-mașini, ceea ce îl așează pe locul 467 al listei celor mai bogați oameni din lume, conform indicelui miliardariilor Bloomberg.

Ferrari a apărut pentru prima dată ca miliardar în 2015, după oferta publică inițială din New York a afacerii pe care tatăl său, Enzo, a fondat-o cu peste șase decenii în urmă. De atunci, acțiunile companiei au crescut cu peste 400% și au sporit, de asemenea, averea dinastiei miliardarului Agnelli, cel mai mare acționar al Ferrari, cu un pachet de 24% prin holdingul Exor NV.

Piero și-a moștenit pachetul de acțiuni Ferrari de la tatăl său, care a murit în 1988, la vârsta de 90 de ani. Enzo a lucrat ca șofer de curse pentru Alfa Romeo înainte de a-și fonda proprie companie auto, la scurt timp după sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial.

Piero, vicepreședintele Ferrari din 1988, deține, de asemenea, o participație în constructorul italian de iahturi de lux Ferretti Group și este președintele firmei de servicii de inginerie HPE COXA. El a spus anterior că nu intenționează să-și vândă participația Ferrari – cel mai mare activ al său – și în decembrie a înființat un trust de familie pentru a-l gestiona pentru descendenții săi, deși își păstrează controlul votului asupra acțiunilor în timpul vieții sale.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Sebastian Burduja
Foto: Freepik.com
Foto: Mihai Ciobanu
Nicușor Dan, președintele României

Discuţii Nicuşor Dan - sindicate, la Palatul Cotroceni

Preşedintele Nicuşor Dan discută, în această dimineaţă,...

Conferință la BCE / FOTO: BCE
Documente ANAF. Freepik.com
Renault / FOTO: Unsplash
Oameni pe stradă / Foto: DCBusiness
Contabil / Foto: Freepik

ANAF clarifică o dilemă frecventă privind SAF-T

Tot mai multe firme aflate la început de drum sau cu...

Gaze naturale

România a importat cu 72% mai mult gaz în 2025

Producţia de gaze naturale utilizabile a României a...

Cariera Tismana

20 de hectare de pădure s-au surpat la mina Tismana

Deputatul Radu Miruţă (USR) anunţă că o alunecare de...

Bursa de Valori București
Pilonul III de pensii
Anker PowerCore 10000
Donald Trump la summitul G7 din 2028
Srâmtoare Ormuz
Platină
Lingouri de aur
Sediul Hidroelectrica
Hidroelectrica
Trenuri
ANAF

Buletinul electronic creează mai mult probleme românilor

Noile cărți electronice de identitate, emise cu...

Lucrător din industria petrolieră / FOTO: Freepik
Praid / Foto: Alex Nicodim / Inquam Photos
Ilie Bolojan

Bolojan: Deficitul bugetar mare nu mai poate fi susținut

Ilie Boloja atrage atenția că România se confruntă cu o...


pixel