Nestle intră pe piața produselor vegane cu un produs atipic
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Cererea de hamburgeri vegani este în creștere
Cererea de hamburgeri vegani este în creștere
Nestle încearcă să obţină o cotă din piaţa aflată în plină expansiune a produselor vegane prin intermediul unei game de hamburgeri obţinuţi pe bază de plante, al căror gust, potrivit reprezentanţilor grupului elveţian, concurează cu cel al produselor tradiţionale, ce conţin felii din carne tocată de vită, informează Reuters.

Nestle, cel mai mare grup din lume ce comercializează produse alimentare ambalate, renumit pentru batoanele sale de ciocolată KitKat şi pentru cafeaua instant Nescafe, încearcă să îşi păstreze poziţia de lider mondial în preferinţele consumatorilor realizând produse mai sănătoase, care conţin mai puţin zahăr şi mai puţină sare, dar şi introducând game şi sortimente noi, care corespund mai bine obiceiurilor alimentare moderne.

Cererea pentru produse lipsite de carne are parte de o creştere puternică. Anul trecut, vânzările cu amănuntul din Statele Unite pentru substitute din plante ale produselor din carne au crescut cu peste 23% şi au depăşit 760 de milioane de dolari, potrivit datelor furnizate de Nielsen şi analizate de The Good Food Institute, o organizaţie non-guvernamentală care promovează alternative alimentare bazate pe plante.

Citește și: Nestle România își închide fabrica de la Timișoara

Producătorii de alimente spun la rândul lor că ofertele lor recente sunt suficient de gustoase pentru a îi tenta pe consumatorii care preferau până acum produsele cu carne. "Mulţi dintre consumatori recunosc că o cantitate mai mică de carne în dietele lor reprezintă un fapt benefic pentru ei şi pentru planetă, însă, adeseori, alternativele la carne pe bază de plante nu se ridicau la înălţimea aşteptărilor lor", au declarat reprezentanţii grupului Nestle într-un comunicat publicat marţi.

Nestle spune însă că noii săi hamburgeri fără carne, denumiţi "Incredibile Burger", ce vor fi lansaţi pe mai multe pieţe europene în această lună sub umbrela brandului Garden Gourmet, care sunt preparaţi din soia şi proteine de grâu, alături de extracte de sfeclă roşie, morcovi şi gogoşari, au aproape acelaşi gust ca hamburgerii tradiţionali cu carne de vită.

În Statele Unite, grupul Nestle va începe să comercializeze o gamă de burger pe bază de plante denumit "Awesome Burgers", în toamna acestui an, sub umbrela brandului său Sweet Earth.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Cod galben de inundaţii, sâmbătă seara. Zonele vizate

A fost emis un cod galben de inundaţii.

Compania de audit a Trump Media, acuzată de fraudă

Firma de audit a Trump Media, compania care conduce...

Datoria guvernamentală a sărit de 52% din PIB

Ministerul Finanţelor a publicat cifrele privind...


pixel