Decizie importantă privind prețurile la energie. Documentul a fost publicat
Guvernul s-a decis în privința...
Nestle şi-a scos la vânzare divizia care comercializează produse şi tratamente pentru îngrijirea pielii, deoarece compania elveţiană renunţă la afacerile neperformante şi caută să evite criticile din partea investitorului activist care solicită o restructurare, transmite Reuters.
Nestle este sub presiune deoarece Third Point, un fond speculativ condus de investitorul Daniel Loeb, cere măsuri drastice pentru îmbunătăţirea performanţelor financiare.
Nestle a anunţat că explorează opţiunile strategice pentru această divizie, spunând că "viitoarele oportunităţi de creştere ale Nestle sunt în afara obiectivelor strategice ale companiei", care se concentrează pe alimente, băuturi şi nutriţie.
Vânzări de 2,7 miliarde de franci elveţieni
Săptămâna aceasta, Nestle a acceptat să-şi vândă divizia de asigurări Gerber Life, pentru suma de 1,55 miliarde de dolari, iar surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat, pentru Reuters, că va depune o ofertă pentru divizia de băuturi Horlicks a GlaxoSmithKline.
Divizia responsabilă de îngrijirea pielii produce brandurile Cetaphil şi Proactiv, precum şi un produs pentru reducerea ridurilor, Restylane. Divizia a avut anul trecut vânzări de 2,7 miliarde de franci elveţieni (2,8 miliarde de dolari), reprezentând aproximativ 3% din totalul vânzărilor Nestle.
Are 335.000 de angajaţi și 436 de fabrici
Valoarea diviziei este estimată la 6 - 6,5 miliarde de franci elveţieni de către analistul Jean-Philippe Bertschy de la Vontobel, excluzând datoria financiară, provizioane şi impozite amânate. Acesta susţine că Nestle ar putea obţine între şase şi opt miliarde de franci elveţieni din vânzarea diviziei, în timp ce un alt analist estimează că s-ar putea obţine şapte miliarde de franci elveţieni.
Nestle, cel mai mare grup alimentar din lume, are 335.000 de angajaţi, 436 de fabrici în 85 de ţări, îşi vinde produsele în 189 de ţări.
În România, Nestle deţine o fabrică la Timişoara, deschisă în anul 1995. Nestle România exportă 35% din producţia fabricii de la Timişoara în Ungaria, ţările de la Marea Adriatică, ţările mediteraneene şi, începând din acest an, în Irlanda.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Guvernul s-a decis în privința...
Rating susţinut de apartenenţa...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...
Termenele de livrare care ar putea determina...
Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...
Aplicația de inteligență...
Afacerile stârnesc interes până...
Data de 28 februarie 2025 este...
Donald Trump a câștigat...
Ce se întâmplă cu sezonul turistic din Santorini....
SUA ar putea tăia accesul...
Care este secretul? Nu este...
O selecție a celor semnificative informații ale zilei...
Cercetătorii chilieni au...
Hon Hai propune o colaborare cu...
La o lună după începutul celui de-al doilea mandat al...
Un cuțit de 150.000 de dolari ar putea părea pentru unii...
Bursa de la București încheie...
Libera circulație...
BNR a anunțat cotațiile valutare pentru vineri, 21...
Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, a vorbit despre...