Secretele culturii corporatiste la Netflix

Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Cum organizezi in interiorul unei companii un mediu eficient, productiv, care sa-i asigure o crestere de la 0 la 140 de miliarde cifra de capital in doar cativa ani? Precum Netflix. Suna banal, dar pentru motivatia personalului este nevoie de angajati talentati si de obiective complexe si ambitioase. Cum obtii asa ceva?

Legenda HR-ului american, fostul director de personal de la Netflix, Patty McCord, a povestit cum s-a intamplat in compania ei: trebuie revizuite mereu regulile si procedurile de HR, trebuie ca angajatii sa simta ca lucrurile in companie sub bine tinute sub control, ca obtin ceva deosebit din munca lor, nu trebuie sa-ti fie teama sa-i lasi sa plece pe cei care vor sa mearga mai departe.

 

Un manager trebuie sa-si puna cat mai des intrebarea: “La ce foloseste aceasta activitate?” O abordare care elimina proceduri inutile si istovitoare, dar si obligatia de a conveni totul cu conducerea. La Neftlix se pornea de la convingerea ca a-i inspira pe oameni este o metoda gresita: pur si simplu nu trebuie sa le stai in cale. Numai asa ei vor avea mai multa inititiava, vor veni cu idei creatoare, stimulandu-i.

McCord spune ca, pentru o atmosfera corecta in interiorul colectivului, se impune ca spatiul in care isi desfasoara activitatea sa fie unul deosebit de placut. Numai asa angajatii vor veni la lucru cu bucurie si vor pleca cu sentimentul ca au dobandit o experienta utila.

Nu trebuie sa fii idealist: faptul ca esti angajator nu inseamna ca subordonatul poarta lanturi. Daca nu-i place sa lucreze la dumneavoastra, lasati-l sa plece fara teama. Trebuie sa fiti inconjurati numai de persoane fericite, dispuse sa munceasca. Daca subordonatul se trezeste cu greu dimineata si isi recapata greu fortele pentru a ajunge la birou, inseamna ca nu aveti nevoie unul de celalalt. Impacati-va cu ideea si mergeti mai departe.

Cautati in permanenta noi angajati si nu opriti “banda rulanta a talentelor”, recomanda McCord. In acest scop, gasirea de noi oameni trebuie sa devina parte a culturii companiei, cu perfectionarea continua a dialogului de angajare. Procedati in asa fel incat candidatul sa ajunga singur la concluzia ca numai in compania dumneavoastra si numai in functia propusa se poate realiza asa cum isi doreste.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Petrol, investiții / sursa: Freepik.com

Scădere puternică pe piața petrolului

Cotațiile petrolului au încheiat ziua de marți cu o...

Cupru
Freepik.com
Ședință de guvern
Foto: Freepik.com
Metrou București
Freepik.com
Foto: AI Freepik.com
Dolari și aur / Foto: Freepik
Foto: Freepik.com
Donald Trump JR
Titluri de stat Fidelis
Paris. Foto: Mihai Ciobanu
Mașini în parcare / Foto: Unsplash
Donald Trump / Foto: Casa Albă
Taipei / FOTO: Wikipedia

Experții BofA, despre paradoxul fiscal al Taiwanului

Un raport al Bank of America (BofA) a scos în evidență...

Donald Trump
Wall Street / Foto: Unsplash
foto: Freepik.com
Parc eolian
Programul Sprijin pentru România
Cumpărături ”inteligente” / FOTO: Freepik

Americanii pot face cumpărături direct prin ChatGPT

La o solicitare formulată în limbaj obișnuit, ChatGPT...

Dolari

Dolarul, incapabil să reziste pe o linie de plutire

Dolarul a scăzut luni, în absența unor schimbări reale...

Unul dintre laboratoarele AstraZeneca / FOTO: https://www.astrazeneca.com/

AstraZeneca transferă o parte din producție în Statele Unite

Gigantul farmaceutic britanic AstraZeneca a anunțat...

Plantație de orez / FOTO: Freepik

Mai puțină apă, același randament: Pariul orezului chilian

Un experiement efectuat în câmpiile din sudul Chile, tot...

Bani / FOTO: Freepik

pixel