România are încă un aeroport la standarde Schengen
Lucrările de modernizare și extindere a Aeroportului...
Heineken și-a revenit în 2021 cu un profit net de 3,32 miliarde de euro, dar producătorul olandez de bere intenționează să majoreze prețurile în acest an pentru a compensa creșterea bruscă a costurilor materiilor prime.
În timp ce 2020 a înregistrat o pierdere de 204 milioane de euro din cauza pandemiei de coronavirus, al doilea mare producător de bere din lume, după AB InBev, a beneficiat anul trecut de ridicarea restricțiilor din Europa.
Grupul a înregistrat o creștere organică de 4,6% a volumelor de bere pentru anul în curs, "cu mult înaintea anului 2019", grație și "impulsului continuu în America și Africa, Orientul Mijlociu și Europa de Est, precum și a unei redresări secvențiale în Asia-Pacific".
2022, un an dificil
Grupul se așteaptă la o creștere a costurilor sale în 2022 din cauza creșterii puternice a prețului materiilor prime, energiei și transportului de marfă. Aceasta intenționează să compenseze acest lucru prin creșterea prețurilor, a anunțat, "ceea ce ar putea duce la scăderea consumului de bere".
Producătorul danez de bere Carlsberg a avertizat, de asemenea, că prețurile de vânzare vor crește în acest an din aceleași motive și anticipează un "an dificil" din cauza pandemiei.
Heineken a fost puternic afectată de criza din domeniul sănătății prin închiderea barurilor, fiind nevoită să reducă 8.000 de locuri de muncă - aproximativ 10% din forța sa de muncă - după ce a intrat pe minus în 2020.
Citește și GHICITOAREA lui ALBERT EINSTEIN! Doar GENIILE o pot rezolva
Fondată în secolul al XIX-lea la Amsterdam, Heineken produce și vinde peste 300 de mărci de bere și cidru, inclusiv Heineken, Strongbow și Amstel, și are peste 85 000 de angajați în întreaga lume.
Doar marca Heineken a înregistrat o creștere organică puternică a volumului în 2021, cu +17,4%, "depășind semnificativ piața totală a berii".
"2021 a fost cel mai mare an al nostru, în ciuda restricțiilor", a declarat Heineken, datorită în parte sponsorizării Euro 2020 și a Ligii Campionilor 2020, care au avut loc în acel an.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Lucrările de modernizare și extindere a Aeroportului...
Anglo American a confirmat primirea unei oferte de...
Statele Unite, care produc în...
Curs valutar BNR, 25 aprilie...
Următorul pachet de sancţiuni...
GlaxoSmithKline a dat în...
Guvernul a aprobat, în ședința...
O nouă lege, care va intra în...
Companiile energetice...
Președintele francez a vorbit...
Parlamentul European a adoptat...
Îngrijorări tot mai mari în...
Primul tren Metropolis, botezat...
Revolut, fintech-ul britanic cu peste 40 de milioane de...
În cadrul primei ediții a Săptămânii Prieteniei...
Sunt percheziţii, joi, în...
Budapesta anunţă că...
Liderii UE au convenit recent...
Veşti proaste pentru cei care au programate, zilele...
Proiectele de acte normative...
Cel mai mare salon auto din...
Într-o mișcare care ar putea aduce un val de alinare...
O scădere bruscă a costurilor...
Hermes a raportat joi o...
Tesla a anunţat că va introduce noi modele la începutul...
Miercuri, în cadrul unei conferințe de presă la Berlin,...