Termenul limită de depunere a ofertelor a fost 7 mai (marți) însă până la acea dată nu s-a prezentat nimeni.
Este vorba de reparaţia şi consolidarea podului de cale ferată de la km 4+327, situat pe magistrala Bucureşti – Constanţa. Valoarea totală estimată a contractului este de 3.491.363 lei fără TVA, din care 101.175 lei pentru servicii de proiectare şi 3.390.188 lei fără TVA pentru execuţia lucrărilor, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de la bugetul de stat.
Durata contractului era stabilită la opt luni de la semnare, din care două luni pentru proiectare şi șase luni pentru execuţie, la care se adaugă perioadă de garanţie a lucrărilor de 10 ani, scrie Club Feroviar.
Pasajul a fost construit în anul 1938, iar singurele reparaţii sumare au fost efectuate în anul 1970, se spune în expertiza podului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Datele privind inflația americană, o dezamăgire pentru...
Material 3 Expressive: un nou suflu pentru Android.
Contul curent al balanţei de...
Dobânzile scad ușor, dar randamentele titlurilor de stat...
Primăria Municipiului București...
Declarația privind beneficiarul...
Permisul de conducere european...
Taxele judiciare de timbru...
Comisia Europeană lansează o...
Profitul net al Hidroelectrica...
INS a cumunicat că producţia industrială a României a...
Președintele rus Vladimir Putin...
Fiscul schimbă regulile...
BNR păstrează dobânda cheie în...
UE pregătește tarife mai dure pentru importurile din...
Proiectele de acte normative...
Bursa de Valori Bucureşti...