Bucureștiul, epicentrul accidentelor de muncă: Peste un sfert din totalul cazurilor
Raport 2025: accidentele de...
Termenul limită de depunere a ofertelor a fost 7 mai (marți) însă până la acea dată nu s-a prezentat nimeni.
Este vorba de reparaţia şi consolidarea podului de cale ferată de la km 4+327, situat pe magistrala Bucureşti – Constanţa. Valoarea totală estimată a contractului este de 3.491.363 lei fără TVA, din care 101.175 lei pentru servicii de proiectare şi 3.390.188 lei fără TVA pentru execuţia lucrărilor, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de la bugetul de stat.
Durata contractului era stabilită la opt luni de la semnare, din care două luni pentru proiectare şi șase luni pentru execuţie, la care se adaugă perioadă de garanţie a lucrărilor de 10 ani, scrie Club Feroviar.
Pasajul a fost construit în anul 1938, iar singurele reparaţii sumare au fost efectuate în anul 1970, se spune în expertiza podului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Raport 2025: accidentele de...
Ministerul Finanțelor lansează...
România se sprijină pe vânt pentru a evita o pană majoră...
Comisia Europeană va încerca...
Cursul valutar BNR al zilei - 5...
Avans modest al PIB-ului României în 2025.
Excelența Sa Adrian Zuckerman...
Rovinari pornește Grupul 6 – un pas decisiv pentru...
Curs valutar BNR, 4 decembrie.
Premierul Ungariei, Viktor Orban, a anunţat joi...
Sistemul Garanţie-Returnare...
ANAF, informare privind ţintele asumate în PNRR.
Piața RCA intră într-o nouă...
Veniturile Rusiei din petrol şi gaze au scăzut...
Cazierul judiciar intră într-o nouă eră digitală, după...
O secțiune a conductei de...