Nivelul extrem de redus al Dunării a impus introducerea unor restricţii de tonaj, ceea ce provoacă pierderi companiilor de shipping, care nu îşi pot utiliza vasele la capacitate maximă.
Ivan Zhekov a subliniat că, în mod normal, într-o singură zi aproximativ 25 de nave trec, în medie, prin portul Ruse, însă luna aceasta numărul a scăzut la opt nave. De asemenea, Zhekov a spus că în mod frecvent navele rămân blocate în sectorul bulgăresc al Dunării dar acestea nu afectează navigaţia, celelalte vase trebuie să fie mai atente când trec pe lângă ele.
Marţi, nivelul apelor Dunării în apropiere de Ruse era cu 38 de centimetri sub punctul zero şi este aşteptat să scadă cu încă doi centimetri în următoarele două zile.
O veste bună este faptul că nivelul Dunării a început deja să crească în sectoarele din Germania şi Ungaria.
Dunărea este o rută majoră pentru exportul de cereale dinspre Europa de Est spre Europa Occidentală.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Curs valutar BNR, 1 iulie 2025.
Germania vrea să salveze...
UE cere eliminarea imediată a...
La 30 iunie 2025, rezervele valutare la Banca Naţională...
Emmanuel Macron trage un semnal...
Renault ar urma să raporteze în...
Guvernul a adoptat, prin Ordonanță de Urgență, abrogarea...
ANAF informează că a identificat o fraudă de peste 1,3...
Grupul bancar spaniol BBVA a anunţat luni că va merge...
Guvernul României a adoptat...
O parte a bannerului uriaș...
CSAT a decis luni că evaziunea...
Guvernul a adoptat luni, 30 iunie 2025, o ordonanță de...
United Microelectronics Corp....
Uniunea Europeană a convenit un...
Proiectul de Ordonanţă de...
Proiectul de Ordonanță de...
Curs valutar BNR, 30 iunie 2025.