Noul crossover de la Peugeot atacă Tesla model Y VIDEO

Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Unul dintre cele mai populare SUV-uri crossover din Europa va primi un sistem de propulsie electric de generație următoare, iar acest nou model va fi prezentat săptămâna viitoare.

Peugeot E-3008 se va alătura unei game în creștere de vehicule electrice (EV) ale mărcii franceze și va fi prezentat pe 12 septembrie.

Într-un teaser video  sunt prezentate diverse elemente de design dar fără a ne oferi o imagine completă a vehiculului.

Cu toate acestea, Peugeot a prezentat anterior profilul lateral al modelului E-3008, care adoptă mai mult o siluetă de SUV coupe decât cea a mașinii actuale.

În scurtul videoclip este vizibil un spoiler ascuțit pe acoperiș, care se prelungește ușor peste luneta din spate, precum și numeroase însemne E-3008.

2. -imagine fara descriere- (peugeot-3008-i-cockpit-1_85111900.jpg)

Teaserul ne oferă, de asemenea, o nouă privire asupra noului interior Panoramic i-Cockpit pentru E-3008, pe care Peugeot l-a dezvăluit deja.

Noul design interior va debuta pe E-3008 și va influența viitoarele Peugeot-uri.

La fel ca în cazul modelelor Peugeot existente, instrumentele de bord sunt poziționate mai departe spre parbriz, astfel încât șoferii nu trebuie să privească prin volan, evitând, de asemenea, necesitatea unui head-up display.

Afișajul instrumentelor și ecranul tactil de infotainment sunt plasate acum într-o zonă de afișare curbată de 21,0 inci, care este înclinată spre șofer, dar care este în continuare accesibilă pasagerului de pe scaunul din față.

Tabloul de bord are un design etajat, accentuat de ornamente în culoarea caroseriei și de fâșii de material textil. Țesătura acoperă secțiuni ale ușilor, ale consolei centrale și ale tabloului de bord, pe care sunt amplasate ecranul de control al climatizării, butoanele de selectare a treptelor de viteză și gurile de ventilație.

3. -imagine fara descriere- (peugeot-3008-i-cockpit-2_23559000.jpg)

Funcțiile importante, precum frâna de parcare electronică, volanul și funcțiile de climatizare se găsesc pe o consolă centrală etajată, împreună cu suporturile pentru pahare.

Volanul cu două spițe este prevăzut cu butoane sensibile la atingere, însă Peugeot spune că acestea se activează doar când sunt apăsate cu intenție.

Se așteaptă ca E-3008 să fie susținut de o versiune a platformei STLA Medium de la Stellantis.

Compania promite cea mai bună autonomie, timp de încărcare, performanță, eficiență, accesibilitate și plăcere de a conduce din clasa sa.

Aceasta promite o autonomie WLTP de peste 700 km cu un pachet de baterii "Performance" și de peste 500 km cu un pachet "Standard", cu o energie utilă de până la 98 kWh.

4. -imagine fara descriere- (peugeot-e-3008-2_57339800.jpg)

Vehiculele STLA Medium vor utiliza o arhitectură electrică de 400V. În funcție de aplicație, Stellantis promite un consum de energie de mai puțin de 14 kWh la 100 km și capacitatea de a încărca un vehicul de la 20 la 80% în 27 de minute - o rată de 2,4 kWh pe minut.

De asemenea, va oferi propulsoare cu un singur motor sau cu două motoare, cu o putere cuprinsă între 160 și 285 kW.

Peugeot plănuiește, de asemenea, un înlocuitor pentru 5008, care este în prezent o versiune mai încăpătoare, cu al treilea rând, a modelului 3008. Acesta a fost recent spionat în timpul testelor.

Modelul E-3008 se va alătura unei game tot mai mari de Peugeot-uri electrice. Marca oferă deja e-2008 și e-Partner în Australia, iar e-208 li se va alătura și e-208.

În străinătate, Peugeot oferă, de asemenea, furgonetele e-Expert și e-Boxer.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Un tren trece prin fața unor blocuri / Foto: Arhivă

Ordonanța trenuleț lasă trenurile ”ca-n gară”

Începând din acest weekend, călătorii care utilizează...

Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik
Bani / Foto: DCBusiness
TikTok / sursa foto: Pexels.com / cottonbro studio

TikTok dispare din SUA. Google și Apple au șters aplicația

Serviciile TikTok au fost suspendate în Statele Unite,...

Bursa / sursa foto: Freepik.com / frimufilms
Ola Kalenius / Foto: Mercedes

Șeful Mercedes cere investiții reciproce între UE și China

Directorul Mercedes-Benz, Ola Källenius, sugerează o...

Știrile dimineții / Foto: Freepik

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Astăzi aducem în prim-plan cele mai importante subiecte...

Microsoft ajunge pe locul trei în industria jocurilor video
Adrian Câciu
Contabil
Flacără la aragaz / Foto: Freepik
Baterii pentru stocarea energiei / Foto: Freepik
TVA
Fabrică de imbuteliere Pepsi

Pepsi, dată în judecată în SUA de protecția consumatorului

Comisia Federală pentru Comerț (FTC), instituția care...

Exploatare de litiu
Fermieri stau pe o combină agricolă / Foto: Freepik
Vaporul eCSOV

A început marea electrificare a transportului naval

Industria navală face pași importanți către un viitor...

ByteDance, compania mamă a TikTok
Stațiune de schi
FMI
Agenție BRD
Foto: Pexels.com
foto: pexels.com
Donad Trump în timpul unei vizite la zidul de la granița cu Mexic
Bursa / sursa foto: Freepik.com
Donald Trump
foto: pexels.com

pixel