"Am oprit vânzarea de alune la bord şi vom retrage ultimele produse care conţin alune în lunile următoare", a declarat compania low-cost într-un comunicat trimis joi AFP.
Pasagerii vor putea să mănânce alune în timpul călătoriei dacă le-au cumpărat înainte de a se îmbarca în avion.
EasyJet solicită totuşi clienţilor săi alergici la alune să raporteze acest lucru înainte de a se îmbarca, astfel încât compania să le ceară şi altor pasageri să nu consume aceste alimente la bordul avionului.
"Sănătatea şi bunăstarea tuturor clienţilor şi a echipajelor noastre este principala noastră prioritate şi am implementat mai multe proceduri pentru a ajuta clienţii care au alergie la alune", a mai spus EasyJet.
Potrivit BBC, practicile în ceea ce priveşte consumul de alune diferă în funcţie de compania aeriană. British Airways şi Ryanair nu interzic, de exemplu, vânzarea la bord, însă le cer pasagerilor să nu mănânce alune dacă un alt pasager are o alergie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
În ianuarie 2025, 22 din cele...
Turbulenţele provocate de...
Ce se întâmplă când schimbi...
Peste 10.000 de extrase de...
Agenția Norvegiană de Mediu
Comercianții care refuză...
BNR a publicat vineri, 11 aprilie 2025, cursul valutar...
PFA-urile, Întreprinderile...
În ultimele zile, președintele...
Mesagerul lui Trump la Kremlin: Steve Witkoff negociază...
Estonia interceptează un...
În topul salariilor minime în...
Numărul locuințelor vândute în...
Începând cu luna septembrie...
Investitorii scapă de titlurile...
UE își pregătește "bazooka"...
Grupaj de ştiri.
Atenționare privind tentative...
Dolarul american, în picaj după...