Adrian Negrescu, avertisment: Vor mai bate un cui în coșciugul economiei
Analistul economic Adrian...
Șeful Inditex (brandurile Zara, Bershka, Massimo Dutti și altele), Pablo Isla a ocupat ani la rând, primul lor în clasamentul celor mai buni 100 de directori generali din lume, în versiunea Harvard Business Review. Oricum, el nu a părăsit acest top anual din 2013. În ceea ce privește Inditex, întreprinderea, cu o capitalizare de 99,5 miliarde de dolari, apare permanent în topul Forbes al marilor companii.
Despre companie
Veți vedea că toată viața mi-o voi petrece la Inditex.
Avem o structură orizontală, nu avem nevoie de oficiali. De fapt, noi nici comitet de conducere nu avem. Oamenii sunt liberi să ia singuri decizii, după dezbateri, normal.
Punem accent pe munca în echipă și nu-i obligăm pe oameni să ”aducă luna de pe cer”.
Modelul afacerii noastre este opusul modelului tradițional.
Cu cât e mai mare compania, cu atât mai mult ea investește în tehnologii, cu atât mai multe oportunități i se deschid pentru inovații și devine tot mai înclinată spre globalizare.
În afaceri, nici un model nu rămăne fără cusur pentru totdeauna, iar Inditex nu face excepție de la regulă.
Să fii director general la Inditex este cel mai palpitant lucru pe care vi-l puteți imagina.
Zilnic, Inditex se confruntă cu probleme care trebuie îmbunătățite. Este ceea ce ne stimulează, ceea ce ne menține la suprafață.
Citește și Inditex. Predare de ștafetă: Fiica fondatorului devine noul preşedinte
În companie lucrează oameni de peste 150 de naționalități. Este o bogăție pentru noi, pentru adoptarea hotărârilor în interiorul companiei.
Despre modă
Moda se schimbă constant. Ceea ce crește în întreaga lume este pasiunea pentru modă. Parțial, este influența rețelelor sociale, a internetului.
Moda a devenit mai globală: fiecare știe ce se întâmplă în lume.
Nu avem o formulă magică a succesului. Pur și simplu, reacționăm la schimbări pe durata sezonului și, într-un final, propunem cumpărătorului anumite modele, iar factorul uman joacă un rol aparte.
În loc să elaborăm o colecție cu mult înainte de sezon, după care să stabilim dacă i-a plăcut sau nu clientului, noi încercăm mai întâi să aflăm ce anume place clienților.
În fiecare sezon, noi creăm o colecție de la zero.
Despre principii
Fecirirea, ca și succesul vine când încetați să le mai căutați.
Concentrați-vă ca totul să iasă bine. Nu vă plângeți de greutățile din calea dumneavoastră, concentrați-vă să le depășiți.
Repectați-i pe oameni, pentru că sunt cel mai prețios activ.
Trebuie să vă dezvoltați și nu trebuie niciodată să vă repetați.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Analistul economic Adrian...
Alegerile prezidențiale din acest an au adus în...
Dacă banca americană Goldman...
Ministrul Afacerilor Interne,...
BNR a transmis cursul valutar...
Zăcământul este exploatat de...
În urmă cu aproape cinci ani,...
Un acord comercial încheiat de...
Banca Naţională a Ungariei a achiziţionat 14,5 tone de...
Începând cu data de 01 ianuarie...
Gigantul Nvidia urmează să...
Gaze naturale ruseşti par să ajungă în continuare în...
Această decizie reflectă o schimbare majoră de direcție...
Reindustrializarea României...
Proiectul RoPay, rezultat al...
Prețul energiei electrice pe...
Notarii publici din România vor...
Indicele CONFIDEX, cel care...
Preşedintele în funcţie şi...
Poluarea apei duce, iată, şi la...
Gradul de acoperire prin...
Sesiune de înscriere a dealerilor în Programul Rabla...
Transocean Barents, unitatea mobilă de foraj offshore...
Fiscul atrage atenția celor care obțin venituri din...
Până la 68% dintre breșele de...