Sfaturile celui mai eficient director general din lume
Autor: Simona Haiduc
Data actualizării:
Data publicării:
Ce spune despre muncă patronul grupului Inditex, Pablo Isla, recunoscut drept cel mai eficient director general din lume?

Șeful Inditex (brandurile Zara, Bershka, Massimo Dutti și altele), Pablo Isla a ocupat ani la rând, primul lor în clasamentul celor mai buni 100 de directori generali din lume, în versiunea Harvard Business Review. Oricum, el nu a părăsit acest top anual din 2013. În ceea ce privește Inditex, întreprinderea, cu o capitalizare de 99,5 miliarde de dolari, apare permanent în topul Forbes al marilor companii.

Despre companie

Veți vedea că toată viața mi-o voi petrece la Inditex.

Avem o structură orizontală, nu avem nevoie de oficiali. De fapt, noi nici comitet de conducere nu avem. Oamenii sunt liberi să ia singuri decizii, după dezbateri, normal.

Punem accent pe munca în echipă și nu-i obligăm pe oameni să ”aducă luna de pe cer”.

Modelul afacerii noastre este opusul modelului tradițional.

Cu cât e mai mare compania, cu atât mai mult ea investește în tehnologii, cu atât mai multe oportunități i se deschid pentru inovații și devine tot mai înclinată spre globalizare.

În afaceri, nici un model nu rămăne fără cusur pentru totdeauna, iar Inditex nu face excepție de la regulă.

Să fii director general la Inditex este cel mai palpitant lucru pe care vi-l puteți imagina.

Zilnic, Inditex se confruntă cu probleme care trebuie îmbunătățite. Este ceea ce ne stimulează, ceea ce ne menține la suprafață.

Citește și Inditex. Predare de ștafetă: Fiica fondatorului devine noul preşedinte

În companie lucrează oameni de peste 150 de naționalități. Este o bogăție pentru noi, pentru adoptarea hotărârilor în interiorul companiei.

Despre modă

Moda se schimbă constant. Ceea ce crește în întreaga lume este pasiunea pentru modă. Parțial, este influența rețelelor sociale, a internetului.

Moda a devenit mai globală: fiecare știe ce se întâmplă în lume.

Nu avem o formulă magică a succesului. Pur și simplu, reacționăm la schimbări pe durata sezonului și, într-un final, propunem cumpărătorului anumite modele, iar factorul uman joacă un rol aparte.

În loc să elaborăm o colecție cu mult înainte de sezon, după care să stabilim dacă i-a plăcut sau nu clientului, noi încercăm mai întâi să aflăm ce anume place clienților.

În fiecare sezon, noi creăm o colecție de la zero.

Despre principii

Fecirirea, ca și succesul vine când încetați să le mai căutați.

Concentrați-vă ca totul să iasă bine. Nu vă plângeți de greutățile din calea dumneavoastră, concentrați-vă să le depășiți.

Repectați-i pe oameni, pentru că sunt cel mai prețios activ.

Trebuie să vă dezvoltați și nu trebuie niciodată să vă repetați.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Obligații noi pentru bănci față de clienții cu credite

Într-o mișcare care ar putea aduce un val de alinare...

Start-Up Nation. Condiții noi pentru cei care vor să aplice

Ministerul Economiei și Antreprenoriatului propune o...

Tesla propune o nouă mașină-minune. Cât mai repede posibil

Și ce dacă rezultatele financiare pe primul trimestru al...

Boeing va plăti în avans pentru a-și menține producția

Producătorul american de avioane Boeing va plăti un...

ANOFM: Încep 139 de programe de formare profesională

139 programe de formare profesională vor începe în luna...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel