România are nevoie de cofinanțare de 250 mil. euro pentru 2,4 mld. euro fonduri UE
România are nevoie urgentă de o...
Astfel, în noaptea de sâmbătă spre duminică, trenurile de călători şi de marfă vor fi îndrumate din staţiile de formare, conform orei oficiale de vară până la ora 4.00, care la acel moment devine ora 3.00.
Trenurile de călători aflate în circulaţie după ora 4.00, ora oficială de vară, vor opri în staţiile din parcurs - de regulă prima staţie cu oprire utilizată de călători, evitându-se opriri în staţiile intermediare -, şi vor pleca după noua oră a Europei Orientale.
Trenurile de călători aflate în circulaţie după ora 4.00 (care devine ora 3.00) şi care au de parcurs o distanţă scurtă până la staţia finală vor circula până la destinaţie.
Trenurile de marfă aflate în circulaţie după ora 4.00 (care devine ora 3.00) îşi vor continua mersul până la staţia finală.
În ţările din jurul României trecerea la ora oficială a Europei Orientale are loc în aceeaşi zi, astfel că între staţiile de frontieră cu Republica Moldova, Ungaria, Iugoslavia, Ucraina şi Bulgaria, trenurile vor circula după orariile din mersul de tren în vigoare.
În ceea ce priveşte trenurile de călători:
la Sucursala Regională Căi Ferate Bucureşti, şapte trenuri vor aştepta la îndrumare; la Sucursala Regională Căi Ferate, şase trenuri vor aştepta la îndrumare şi alte şase vor aştepta în parcurs;
la Sucursala Regională Căi Ferate Timişoara, patru trenuri vor aştepta la îndrumare şi cinci trenuri vor aştepta în parcurs;
la Sucursala Regională Căi Ferate Cluj, un tren va aştepta la îndrumare şi opt trenuri vor aştepta în parcurs;
la Sucursala Regională Căi Ferate Braşov, şapte trenuri vor aştepta la îndrumare, cinci trenuri vor aştepta în parcurs şi un tren va circula până la staţia finală după ora de vară;
la Sucursala Regională Căi Ferate Iaşi, patru trenuri vor aştepta la îndrumare şi trei trenuri vor aştepta în parcurs;
la Sucursala Regională Căi Ferate Galaţi, cinci trenuri vor aştepta la îndrumare şi două trenuri vor aştepta în parcurs.
La nivel naţional, aceste 64 trenuri, care aparţin tuturor operatorilor de transport feroviar de călători, vor staţiona 3.660 de minute pentru trecerea la ora oficială de iarnă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
România are nevoie urgentă de o...
Guvernul a aprobat, în ședința...
Statul schimbă regulile pentru...
Prețul energiei electrice crește din nou iar România se...
Programul „Rabla Auto 2025”,...
Franța suspendă platforma Shein...
Luptă acerbă între Novo Nordisk...
Leul urcă ușor în fața euro și dolarului, dar aurul...
Bursa de Valori București...
Guvernul României a adoptat,...
ROBOR face un pas înapoi, IRCC...
Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) estimează...
România, printre puținele state...
Președintele Camerei de Comerț...
Iarna vine cu o factură mare pentru şoferi.
Pe masa Executivului se află...
Aurul revine în lumina...
Fiscul clarifică tratamentul...
BNR avertizează că un document fals care poartă sigla...
ANAF schimbă regulile pentru...
Românii cheltuiesc tot mai mult...
Patru firme înrudite au creat un circuit economic fals...