Decizie importantă privind prețurile la energie. Documentul a fost publicat
Guvernul s-a decis în privința...
Canale de contact
În această perioadă, clienții pot contacta Enel prin telefon, mail, canalul Live Agent de pe site sau mesageria paginii de Facebook. Toate modalitățile de contact sunt disponibile aici.
Factură și modalități de plată
Clienții nu trebuie să aștepte poștașul pentru a primi factura de energie electrică sau gaze. Clienții Enel au la dispoziție două variante facile pentru a primi factura electronică imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.
În loc să își facă un drum la magazin sau la diverse puncte de plată, clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, foarte ușor de folosit pe calculator, telefon sau tabletă. Mai multe detalii aici.
În cazul în care clienții doresc în continuare să efectueze plata numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum și în magazinele alimentare.
Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt - ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar.
Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.
Canale pentru operațiuni online
Clienții activi în mediul digital pot accesa contul MyEnel, care poate fi activat cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie descărcând în mod gratuit aplicația pentru telefonul mobil, de pe App Store sau Google Play.
Cu MyEnel clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată.
De asemenea, în aplicația MyEnel, în secțiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
Trimitere index
Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, clienții pot apela numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977 (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură).
Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 și 26 ale fiecărei luni).
Transmiterea indexului contorului se poate face și prin intermediul aplicației MyEnel, accesând secțiunea Index.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Guvernul s-a decis în privința...
Rating susţinut de apartenenţa...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...
Termenele de livrare care ar putea determina...
Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...
Aplicația de inteligență...
Afacerile stârnesc interes până...
Data de 28 februarie 2025 este...
Donald Trump a câștigat...
Ce se întâmplă cu sezonul turistic din Santorini....
SUA ar putea tăia accesul...
Care este secretul? Nu este...
O selecție a celor semnificative informații ale zilei...
Declarația Unică a suferit...
Premierul Marcel Ciolacu a...
Cercetătorii chilieni au...
Hon Hai propune o colaborare cu...
Continuă lucrările de modernizare a centralei de la...
La o lună după începutul celui de-al doilea mandat al...
Un cuțit de 150.000 de dolari ar putea părea pentru unii...
Bursa de la București încheie...
Libera circulație...