Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, a anunţat că va accelera programul de expansiune al magazinelor sale, cererea pentru produsele companiei rămânând solidă, în pofida incertitudinilor economice, transmite Reuters.
Grupul, care s-a listat anul trecut la Bursa de la Varşovia, are acum ca obiectiv deschiderea a 550 de noi magazine în anul financiar 2022-2023, inclusiv intrarea brandului Pepco pe pieţele din Grecia şi Portugalia. În anul financiar 2021-2022 a deschis 516 magazine, ajungând în prezent la 3.961.
"Accelerăm strategia noastră pentru a capitaliza oportunităţile disponibile pentru noi în aceste condiţii volatile de pe piaţă", a afirmat directorul general Trevor Masters.
Grupul vrea ca pe termen lung să ajungă la 20.000 de magazine.
"Acesta este un număr foarte mare, dar este unul în care credem în mod absolut şi sperăm să realizăm în timp acest obiectiv", a afirmat directorul financiar Mat Ankers pentru Reuters.
Accelerarea programului de expansiune va însemna o creştere a cheltuielilor anuale de capital până la 400 de milioane de euro, în timp ce analiştii se aşteaptă la 225 de milioane de euro.
Pentru anul care s-a încheiat la 30 septembrie 2022, Pepco estimează un nivel al câştigurilor de bază la un curs de schimb constant între 735 şi 750 milioane de euro, în linie cu estimările.
În urma deschiderii de noi magazine, veniturile Pepco la un curs de schimb constant au urcat cu 17,4%, la 4,82 miliarde de euro. Vânzările la magazinele deschise de peste un an au urcat în septembrie cu 15%, ceea ce sporeşte încrederea în rezultatele financiare ale companiei.
Pepco a subliniat că cererea rămâne solidă pentru gama sa de produse, în pofida incertitudinilor politice şi economice.
În Europa, inflaţia rămâne la un nivel record, dar Pepco a precizat că pe pieţele sale cheie din Polonia, Ungaria şi România creşterea preţurilor la îmbrăcăminte şi încălţăminte este la doar o treime din rata inflaţiei de bază.
Atât îmbrăcămintea, cât şi încălţămintea rămân categorii reziliente în sectorul de retail din Polonia şi pe ansamblul Europei Centrale şi de Est, a apreciat compania, adăugând că perspectivele din Marea Britanie rămân "dificile".
"Consumatorii caută acum valoare mai mult ca niciodată. Absorbim şi reducem costurile pentru a proteja consumatorii de creşterea preţurilor", a declarat Ankers, adăugând că firma a menţinut anul acesta preţurile şi o va face şi anul viitor, în pofida efectelor asupra marjei de profit.
Miercuri, acţiunile Pepco înregistrau un avans de 2,1%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...