Euro, la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani față de dolar
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Darurile au fost oferite copiilor în cadrul a șase evenimente speciale organizate la Timișoara, în 6 decembrie, Cluj-Napoca, în 10 decembrie, Iași, în 13 și 14 decembrie, Constanța, în 17 decembrie și Pitești, în 19 decembrie. În această ediție a programului s-au implicat peste 1.300 de voluntari.
Pentru a-i transmite ce își doresc, cei mici i-au scris Moșului, iar scrisorile lor au fost colectate de echipa caravanei, apoi scanate și încărcate într-o aplicație special creată pentru acest program, astfel încât să poată fi citite de voluntari. Caravana „Scrisori pentru Moș Crăciun” a parcurs aproape 4.000 de km în trei săptămâni pentru a strânge dorințele puse pe hârtie de toți copiii, trecând prin București și 19 județe ale țării - Alba, Argeș, Bistrița Năsăud, Buzău, Constanța, Cluj, Focșani, Gorj, Ialomița, Iași, Ilfov, Mureș, Neamț, Sălaj, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vâlcea, Vaslui.
„Mi-am dorit un ghiozdan, minge și dulciuri. Nu am cerut mai mult, pentru că am crezut că mama dă bani ca să vină Mosul și la mine. Am primit un ghiozdan plin de rechizite și o minge. Vă multumesc“!“, scrie Ștefan, un băiețel în vârstă de 10 ani din județul Iași, în mesajul de mulțumire pentru Moș Crăciun
„I-am cerut Moșului un rummy, Monopoli, dulciuri Milka. Am primit multe lucruri în plus: pistol cu cinci gloanțe, jocul Afacere de succes, trotinetă, ghiozdan plin cu rechizite, haine foarte multe, ghete și dulciuri foarte multe. Cred că îngerul meu păzitor a spus Moșului să-mi aducă așa de multe lucruri”, este mesajul lui Ionuț, un alt băiețel, în vârstă de 11 ani, din județul Vaslui.
„Am cerut Moșului o papușă cu un cațeluș și am primit haine și un momopoli și alte jocuri, toate le-am primit, așa cum am cerut. În plus am primit dulciuri, pe care nu i le-am cerut lui Moș Crăciun. Mesajul meu pentru Moș este ca îi multumesc mult pentru tot ce mi-a trimis și la anul îi voi cere mai puține, pentru că știu că sunt copii care își doresc multe de la Moș, dar nu le primesc pentru că nu poate ajunge la ei“, scrie Denisa, o fetiță de 9 ani din județul Iași.
Cei peste 1.300 de voluntari ai programului au adunat mai mult de 5.400 de ore de voluntariat și au contribuit pentru cumpărarea cadourilor cu aproape 600.000 de lei. Odată cu edița 2018 a programului, caravana a ajuns la un total de aproape 18.000 de km parcurși, în total, de la lansarea lui, în 2010, până acum.
Anul acesta, angajații din 12 companii și organizații neguvernamentale s-au alăturat Fundației Vodafone România. Partenerii donatori, care reprezintă Antreprenoria - un proiect al Fundației Romanian Business Leaders, Dobre, Tulei & Asociații, Lidl Discount și Lidl Digital, McCann Worldgroup Romania, Next Advertising, OTP Bank, Republica.ro, Soprano Design, Tănăsescu & Gavrilă, Ţuca, Zbârcea & Asociaţii și Yokogawa Europe Solution, au pregătit cadouri pentru 457 de copii. O parte din transportul cadourilor la evenimentele regionale a fost asigurat gratuit de FAN Courier.
Aflat la a noua ediție în 2018, programul național „Scrisori pentru Moș Crăciun” s-a extins de la an la an, prin parteneriate derulate până acum cu 141 de organizații neguvernamentale din toate regiunile țării, acoperind tot mai multe comunități defavorizate. Din 2010, anul în care a fost lansată, până acum, caravana „Scrisori pentru Moș Crăciun” a ajuns la 4.330 de copii din medii defavorizate din toată țara. Valoarea totală a donațiilor făcute în toți acești ani de voluntari pentru cadourile micuților se ridică la aproape 1,5 milioane de lei.
Fundaţia Vodafone România este o organizaţie neguvernamentală românească, cu statut caritabil, distinctă şi independentă de operaţiunile comerciale ale companiei, înfiinţată în 1998. În cei 20 ani de activitate, Fundaţia Vodafone România a finanţat 1.104 de programe derulate de 706 de ONG-uri din întreaga țară, în domeniile sănătăţii, educaţiei, serviciilor sociale. Proiectele au avut peste 2,7 milioane de beneficiari - copii, tineri, vârstnici, persoane defavorizate fizic, social sau economic. Până în prezent, Fundaţia Vodafone România a investit peste 28 milioane de euro în proiecte desfăşurate de organizaţiile non-profit partenere. Mai multe detalii despre programele fundaţiei sunt disponibile pe www.fundatia-vodafone.ro, http://jurnaldebine.fundatia-vodafone.ro/ și www.facebook.com/fundatiavodafone.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...