Bitcoin, spre pragul de 100.000 USD: Ce schimbări aduce noul val de optimism cripto
Bitcoin, cea mai mare...
Conform analizei Kiklab, solicitările pentru magazine online şi pentru marketing digital au explodat în a doua jumătate a anului, cu o creştere a cererilor de peste 60%, după ce, în 2019, majoritatea companiilor mici şi mijlocii (85%) nu investeau deloc sau investeau foarte puţin comparativ cu necesarul în strategiile de marketing online.
În prezent, ponderea celor care nu alocă un buget pentru acest scop a coborât la 20%.
Totodată, bugetele de marketing digital au crescut, în unele cazuri, cu 40% pentru publicitate pe Google (Google Ads) şi cu 37% pentru promovarea pe Facebook.
Cine a finanțat de fapt vaccinul Pfizer
Datele Asociaţiei industriei de marketing şi publicitate online din România (IAB) arată că piaţa de digital, cu toate canalele aferente, depăşeste 80 de milioane de euro, comparativ cu suma de 55 de milioane de euro din 2019. Valoarea acestei pieţe plasează, astfel, România în topul primelor zece ţări la nivelul Uniunii Europene (UE).
Un studiu realizat pe aproape o sută de proiecte relevă faptul că bugetul pentru strategia de marketing şi promovare ar trebui să reprezinte 15 - 20% din cifra de afaceri şi trebuie să conţină şi un pachet de servicii web competitive, care să ofere clientului un avantaj pe nişa în care îşi derulează business-ul.
"Un website de calitate costă mai mult, este securizat, nepermiţând atacatorilor să ajungă la baza de date sau să corupă website-ul. De asemenea, este optimizat pentru Google, pentru a face mai simplă apariţia în prima pagină de rezultate şi este creat pentru orice dispozitiv. Astfel, poate fi accesat de pe telefoane mobile şi tablete. În plus, este creat cu tehnologii noi, ceea ce înseamnă că nu trebuie actualizat în următorii ani. Un pachet de acest tip ajunge să coste şi o mie de euro. În funcţie de nişă, o astfel de investiţie poate dubla sau chiar tripla cifra de afaceri, de la un an la altul", explică Cristian Pache, coordonator al unei agenţii de dezvoltare web.
Kiklab oferă clienţilor săi servicii web complete, de la crearea identităţii unui brand şi a strategiei sale de marketing online, până la realizarea ustensilelor fără de care promovarea nu ar fi posibilă (website-uri, aplicaţii mobile, automatizări, conectări între platforme).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bitcoin, cea mai mare...
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...