Compania a anunţat miercuri că încasările în perioada ianuarie-martie 2020 au scăzut cu 26% faţă de primele trei luni ale anului trecut, până la 16,908 miliarde de dolari şi a adăugat că are un flux de numerar negativ de 4,3 miliarde de dolari, dar a menţionat că "explorează activ toate opţiunile disponibile" pentru a obţine lichiditate şi a-şi finanţa operaţiunile.
Covid-19: Cea mai gravă criză cunoscută până acum de industria aerospaţială
"Pandemia de COVID-19 afectează toate aspectele afacerii noastre, inclusiv cererea companiilor aeriene cliente, continuitatea producţiei şi stabilitatea lanţului de furnizare", a explicat CEO-ul companiei, David Calhoun, care a subliniat că se concentrează pe sănătatea şi securitatea angajaţilor şi comunităţii.
Deşi pandemia adaugă "o presiune neaşteptată", reprezentanţii firmei spun că au încredere în viitorul pe termen lung şi că progresează în ceea ce priveşte o revenire sigură a avioanelor 737 MAX, a mai spus Calhoun.
Principala ramură a Boeing, aviaţia comercială, a avut venituri de 6,205 miliarde de dolari (minus 48%) şi marja sa operaţională s-a prăbuşit la -33% din cauza unui volum mai mic de livrări şi acumulării de costuri, printre care 797 milioane dolari din oprirea producţiei aeronavelor 737 MAX şi 137 milioane din întreruperea operaţiunilor în fabricile sale, determinată de pandemie.
Boeing a subliniat că va relua producţia de 737 MAX într-un ritm redus în 2020, fără a da date şi măsura în care va avea loc revenirea, şi o va creşte la 31 de unităţi pe lună în 2021, şi a precizat că toate costurile pentru menţinerea la sol a celui ce a fost modelul său vedetă se ridică la circa cinci miliarde de dolari.
Compania a menţionat şi reducerea traficului de călători cu care se confruntă companiile aeriene din cauza coronavirusului, ceea ce are "un impact important în cererea de noi avioane comerciale şi servicii", astfel că amână achiziţiile.
Boeing a luat măsuri pentru a face faţă "noii realităţi a pieţei", precum reducerea ritmului de producţie, restructurarea echipei de conducere etc, în plus faţă de solicitarea unui împrumut pe termen lung, reducerea costurilor şi cheltuielilor, suspendarea răscumpărării de acţiuni şi a dividendelor şi eliminarea salariului pentru CEO şi preşedinte.
"Accesul la lichiditate suplimentară va fi esenţial pentru ca Boeing şi sectorul aeronautic să reuşească să îşi revină şi compania analizează activ toate opţiunile disponibile. Boeing crede că va fi capabilă să obţină suficientă lichiditate pentru a-şi finanţa operaţiunile", susţin reprezentanţii companiei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Pieţele financiare şi-ar putea...
Ministerul Finanţelor continuă...
România se numără din nou...
Bluesky, platforma socială descentralizată care a...
Bitcoin continuă să surprindă...
Bursa de Valori Bucureşti a închis în creştere şedinţa...
Indicele bancar ROBOR a înregistrat o nouă creştere.
Rusia este principalul...
Banca Naţională a comunicat...
Autoritatea Electorală...
Gabriel Zetea, noul președinte...
Declarațiile președintelui ales...
O analiză a BERD pe această...
BNR a transmis un comunicat în care sunt prezentate...
Pasiune, ritm, culoare - aceasta este Spania, iar...
Această măsură este esențială pentru ca Turcia să poată...
O realitate care ridică semne...
Analistul economic Adrian...
În mod specific, compania este interesată de...
Una dintre cele mai mari și...
Confortul și funcționalitățile...
Este o decizie majoră, care reflectă ambițiile Huawei de a-și construi un...