Euro, la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani față de dolar
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Noul Porsche 911 hibrid, cu motorul pe benzină asistat de cel puțin un motor electric alimentat cu baterii, va fi dezvăluit oficial în cadrul unui eveniment online pe 28 mai, relatează CNN.
Acesta este un pas important pentru o marcă și unul dintre cele mai cunoscute modele auto sportive. Având în vedere eficiența în general mai mare a consumului de combustibil fără a reduce din puterea mașinii, modelele hibride au devenit ceva obișnuit.
Porsche vinde deja modele hibride plug-in, cum ar fi SUV-ul Cayenne e-Hybrid și Panamera e-Hybrid.
Modelul 911 însă este consacrat pentru motorul său pe benzină. Deși Porsche vinde în prezent mult mai multe SUV-uri decât mașini sport, 911 rămâne modelul de bază al constructorului auto.
Porsche vinde, de asemenea, mașini complet electrice, Taycan și noul SUV electric Macan. Dar directorii companiei au declarat că 911 va fi ultimul Porsche care va deveni complet electric, deoarece ingineria sa este unică pentru marca sa.
Conform Porsche, modelul 911 hibrid a fost deja supus la peste 5 milioane de kilometri de teste pe circuite și drumuri publice în diferite climate, dar detaliile nu vor fi anunțate până la sfârșitul acestei luni. Totuși, Porsche nu a vrut să spună dacă mașina va fi un hibrid plug-in, așa cum au fost hibrizii Porsche din trecut și cei actuali. Porsche a ales până acum modele hibrid plug-in, deoarece bateriile lor puternice adaugă performanță acestor modele.
Totodată, noul model 911 hibrid este în mod clar mai rapid decât actualul 911 pe benzină. Un șofer de test Porsche a reușit să ducă hibridul pe celebrul circuit Nürburgring Nordschleife din Germania pe care l-a terminat în 7 minute și 17 secunde - cu 8,7 secunde mai rapid decât un 911 din generația actuală. Timpul mai rapid indică faptul că 911 hibrid are o putere mai mare datorită adăugării asistenței electrice. Nürburgring este un circuit sinuos și dificil, astfel că timpul mai rapid indică, de asemenea, că manevrabilitatea mașinii nu este îngreunată de greutatea suplimentară a bateriilor și a motoarelor electrice.
Anunțul noii versiuni hibride vine la aproximativ 60 de ani de când Porsche a lansat 911. Primul 911 a fost prezentat în 1963, dar nu a intrat în producție până în 1964. A fost o completare mai mare și mai puternică a modelului original Porsche - 356.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...