Activiştii Greenpeace anunţă "prima victorie în instanță împotriva Neptun Deep"
Greenpeace România a câștigat...
Conform datelor analizate, furnizorii de cloud din a doua generaţie vor înlocui integral centrul de date, în timp ce aproximativ 70% dintre interacţiunile cu clienţii vor fi automatizate. În prezent, 89% dintre utilizatori folosesc asistenţi vocali pentru serviciul de relaţii cu clienţii, iar 69% din funcţiile companiei dedicate relaţiilor cu clienţii utilizează asistenţi digitali pentru o disponibilitate permanentă de oriunde.
În ceea ce priveşte utilizarea cloud-ului, raportul Oracle arată că aproape 80% din volumul de lucru al companiilor se va muta în acest mediu virtual.
De asemenea, o altă predicţie a specialiştilor relevă că toate aplicaţiile vor încorpora Inteligenţă Artificială, continuând astfel distanţarea de aplicaţiile tradiţionale. "Astăzi, colectăm mai multe date decât oricând. Când sunt utilizate în mod inteligent, aceste date ne optimizează procesele şi ne oferă cunoştinţele necesare pentru a lucra mai rapid, eficient şi flexibil. AI a dat naştere unei noi categorii de aplicaţii - acea categorie care se îmbunătăţeşte şi se adaptează continuu la condiţiile din jur. Indiferent dacă AI este un algoritm sofisticat bazat pe învăţare aprofundată care poate analiza calitatea produselor sau o nouă paradigmă cognitivă de implicare a utilizatorilor prin vorbire, vizual, gest sau atingere, anticipăm că aceasta va sta la baza tuturor aplicaţiilor din generaţia următoare", se precizează în raportul citat.
Citește și: Oracle anunță tehnologia viitorului. 50% dintre companii o vor folosi
Specialiştii Oracle estimează, totodată, că, până în anul 2025, câştigurile de productivitate furnizate de AI şi tehnologiile emergente s-ar putea dubla comparativ cu operaţiunile din prezent. Potrivit predicţiilor, comunitatea dezvoltatorilor de software se va extinde de 10 ori, iar productivitatea va creşte cu 400%, în următorii zeci de ani, iar mai mult de 50% dintre date vor fi gestionate în mod autonom.
De asemenea, circa 90% dintre companii vor utiliza o singură platformă de identitate care să unească centrul de date şi cloud-ul, până în anul 2025, dar pe de altă parte numărul evenimentelor de securitate va creşte de 100 de ori. În acest context, experţii sunt de părere că automatizarea va deveni cel mai fiabil mod de prevenire, detectare şi atenuare a ameninţărilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Greenpeace România a câștigat...
La Palatul Victoria, a fost...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...
MF sprijină autoritățile locale...
Potrivit celui mai recent...
La data de 19 noiembrie 2024,...
Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...
O nouă inițiativă legislativă promite să revoluționeze...
Scădere uşoară a vânzărilor de autoturisme Dacia în...