Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Grupul alimentar american Mondelez, prezent şi pe piaţa din România, a anunţat luni că a ajuns la un acord pentru a-şi vinde afacerile cu gumă, care includ mărci precum Trident şi Dentyne, din SUA, Canada şi Europa către firma Perfetti Van Melle Group, unul dintre principalii producători europeni de gumă de mestecat, pentru 1,35 miliarde de dolari, informează Reuters.
Mondelez a anunţat încă din luna mai că a demarat o revizuire strategică pentru divizia sa de gumă de mestecat, care include brandurile Trident, Dentyne, Stimorol, Hollywood, V6, Chiclets, Bubbaloo şi Bubblicious, după ce cererea pentru aceste produse a fost afectată sever de restricţiile impuse în perioada COVID-19.
Grupul american a precizat că va continua să opereze afacerile cu gumă din afara SUA, Canadei şi Europei.
Perfetti Van Melle este lider mondial în industria dulciurilor graţie unor mărci renumite precum Mentos, Chupa Chups, Alpenliebe, Frisk, Smint, Fruit-tella, Golia, Brooklyn, Happydent, Vivident, Daygum, Vigorsol, Big Babol şi Airheads. În 2021, Perfetti Van Melle Group a raportat venituri de aproximativ 2,5 miliarde de euro.
Pe piaţa locală, Mondelez Romania, fosta Kraft Foods, este o companie de produse alimentare care deţine mărci precum Milka, Jacobs sau Oreo.
Citește și Preluarea activelor ENEL din România. Grecii au demarat discuțiile
Public Power Corp (PPC), cea mai mare companie de utilităţi din Grecia, a anunţat că a semnat un acord de exclusivitate cu compania italiană Enel privind posibila achiziţie a activelor acesteia din România. PPC a precizat că, în timpul discuţiilor cu caracter exclusiv și care se vor desfășura până la sfârşitul lunii ianuarie 2023, compania elenă va efectua un audit financiar al activelor, la finalul căruia boardul PPC va decide dacă va depune o ofertă angajantă către Enel ... Citește mai departe AICI
Citește și Deutsche Bahn, la un pas de vânzarea diviziei de logistică DB Schenker
Chiar dacă marile companii de logistică au profitat de creşterea costurilor cu transporturile în urma pandemiei de Covid-19, în ultimele luni tarifele au început să scadă pe măsură ce economia mondială a încetinit. Schenker, care transportă bunuri pe cale terestră, aeriană şi navală, a ajutat Deutsche Bahn să revină pe profit în acest an. ... Citește mai departe AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...