Fitch Ratings confirmă ratingul României, dar ne avertizează. Care sunt consecințele
Rating susţinut de apartenenţa...
În octombrie, agenţia de evaluare financiară S&P Global Ratings a coborât nota acordată Astaldi de la "CCC minus" la "D" (default), după ce compania a cerut în septembrie unui tribunal din Roma protecţie faţă de creditorii săi, în urma întârzierii vânzării podului din Turcia. A fost solicitată protecţie "cu rezervare", o modalitate folosită în Italia pentru a permite unei firme să-şi continue afacerile.
Creditul ar putea fi majorat
În decembrie, grupul italian a cerut permisiunea de a lua un credit de la Fortress. Împrumutul ar putea fi majorat cu încă 125 de milioane de euro dacă va fi necesar, deşi Astaldi încă nu a solicitat instanţei acest lucru, adaugă sursele. Oricum, miercuri dimineață, acţiunile Astaldi au urcat cu 8%.
Citește și Compania italiana Astaldi încearcă să salveze ce mai poate!
Alte surse au anunţat recent că firma italiană de construcţii Salini Impregilo şi grupul nipon IHI Corporation au depus oferte non-angajante pentru constructorul italian Astaldi SpA, care se confruntă cu probleme financiare. Cu peste 10.500 de angajați, Astaldi speră să vândă al treilea pod peste strâmtoarea Bosfor (Istanbul) pentru a-şi întări nivelul lichidităţilor şi a-şi reduce datoria de 1,26 miliarde euro.
Contracte de 3,45 miliarde euro
În România, numai pentru 2019, Astaldi are angajamente pentru finalizarea unor lucrări de construcţie în valoare de 400 milioane de euro, conform declaraţiilor fostului ministrul al Transporturilor, Lucian Şova. Cel mai important proiect aflat în derulare este finalizarea lucrărilor la Magistrala 5 de metrou, între staţiile Eroilor şi Râul Doamnei.
Citește și Precizare de ultimă oră: Când va fi gata Magistrala 5 de metrou
Tot Astaldi are în execuţie şi cel mai mare lot din Autostrada A3, Câmpia Turzii - Târgu Mureş, respectiv lotul 2 din tronsonul Ogra - Câmpia Turzii, în lungime de 18 km, contract de 437 miliarde lei. Cu CFR SA, Astaldi are contracte de 3,45 miliarde lei pentru modernizarea a 81 kilometri de cale ferată, iar cu Primăria Capitalei italienii au un contract pentru finalizarea Pasajului Ciurel.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Rating susţinut de apartenenţa...
Declinul social-democraților...
Guvernul s-a decis în privința...
Donald Trump a câștigat...
SUA ar putea tăia accesul...
Care este secretul? Nu este...
O selecție a celor semnificative informații ale zilei...
Declarația Unică a suferit...
Premierul Marcel Ciolacu a...
Cercetătorii chilieni au...
Hon Hai propune o colaborare cu...
Continuă lucrările de modernizare a centralei de la...
La o lună după începutul celui de-al doilea mandat al...
Un cuțit de 150.000 de dolari ar putea părea pentru unii...
Bursa de la București încheie...
Libera circulație...
BNR a anunțat cotațiile valutare pentru vineri, 21...
Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, a vorbit despre...
Unii investitori încep să-și piardă răbdarea și, prin...
Anunțul a fost făcut de...
Comisia Europeană va căuta soluții alternative pentru...
Suma totală depășește 130 de milioane de dolari.
Buget record pentru apărare.
Un demers care vizează bateriile.
Creșteri semnificative pentru...
Donald Trump și administrația...