Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
Spațiul limitat în containerele de transport maritim și prețul crescut al utilizării acestora au determinat producătorii de jucării să se concentreze pe transportul jucăriilor moi care se pot turti în acest sezon al sărbători, potrivit CNN.
Jay Foreman, directorul executiv al producătorului de jucării Basic Fun, a declarat pentru CNN că se chinuie să găsească spațiu în containerele de transport maritim și că spațiul pe care îl găsește este extrem de scump.
El a spus că, în alți ani, compania putea expedia orice dorea, dar anul acesta trebuia să găsească o soluție și a decis să adopte jucăriile moi.
"Este un caz simplu de cât de mult volum de marfă încape în container atunci când acestea sunt greu de găsit", a spus el, adăugând că, pentru jucăriile moi mai mici, "ambalajele sunt de mărimea unei mingi de golf".
Yogibo, o companie care vinde jucării, decorațiuni pentru casă și lenjerie de pat, a declarat pentru CNN că se concentrează pe expedierea jucăriilor mici în loc de lenjerie de pat. Directorul său general, Eyal Levy, a declarat că "ocupă mult mai puțin spațiu și oferă o valoare mai mare pentru același volum".
Rick Derr, proprietarul Learning Express Toys din Lake Zurich, Illinois, a declarat, de asemenea, pentru CNN că firma sa se va concentra, de asemenea, pe articole mici și că "articolele mai mari" vor fi mai rare în acest an.
Jucăriile au fost una dintre categoriile cele mai afectate de criza lanțului de aprovizionare. Întârzierile, lipsurile și costurile în creștere au făcut ca producătorii de jucării să raporteze că au produse în valoare de milioane de dolari blocate în fabrici sau în containere pe nave, neputând ajunge acolo unde trebuie să ajungă.
Criza din Canalul Suez s-a terminat. Cargoul Ever Given, scos din nisip
Unul dintre cei mai mari producători de jucării din lume, MGA International, a declarat că cheltuiește în jur de 20.000 de dolari pentru un singur container de transport maritim, iar anterior acest lucru ar fi costat în jur de 2.000 de dolari.
Directorul general al MGA, Isaac Larian, a declarat recent pentru Bloomberg că nu a mai avut parte de o astfel de situație în cei 40 de ani de carieră. "Tot ceea ce poate merge prost merge prost în același timp", a spus el.
Experții îi sfătuiesc pe clienți să se aprovizioneze din timp pentru sărbători și să fie pregătiți să cheltuiască mai mult.
Iar în acest moment, nu există niciun indiciu că lucrurile se vor îmbunătăți până în 2022, spun ei.
"Lucrurile stau foarte rău... este ca un elastic uriaș care se întinde din ce în ce mai mult", a declarat pentru Business Insider, Dave Marcotte, expert în domeniul comerțului cu amănuntul și al lanțului de aprovizionare de la Kantar Consulting,
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...