Puma pune accent pe viteză în bătălia olimpică cu Adidas și Nike

Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Atlet / FOTO: Freepik
Atlet / FOTO: Freepik
Brandul german de îmbrăcăminte sport Puma folosește Jocurile Olimpice de anul acesta și parteneriatul său cu campionii la sprint din Jamaica pentru a sublinia viteza, deoarece concurează cu Adidas și Nike pentru un loc pe o piață a mersului pe jos și a stilului de viață tot mai competitivă.

Directorul executiv al Puma, Arne Freundt, vrea să crească  vânzările produselor care aduc „performanță”, precum pantofi de alergare și ghete de fotbal. În acest scop, el a readus la viață  mesajul „Forever Faster” folosit de Puma în prima sa campanie de acest gen de acum un deceniu. 

Campania aduce în scenă atleți de marcă, inclusiv pe deținătorul recordului de sărituri cu prăjina Armand Duplantis și campionul la 400 de metri garduri, Karsten Warholm.

Puma încearcă să atragă cât mai mulți alergători, iar sponsorizarea echipei olimpice din Jamaica și a unora dintre cei mai buni sprinteri ai lumii, precum Shericka Jackson și Elaine Thompson-Herah, ajută la asocierea mărcii cu viteza, a spus Geoff Lowery, analist la Redburn, Londra.

Freundt a călătorit în Jamaica la sfârșitul lunii martie, unde a participat pentru prima dată la cea mai bună întâlnire de atletism din liceu din țară, pentru a lansa echipamentul olimpic jamaican la eveniment, care este considerat o probă de teren pentru tinerele talente atletice.

Imaginea mărcii

„Trebuie să fim foarte clari că Puma se referă la viteză”, a declarat Freundt într-un interviu pentru Reuters. „Este ceea ce încă mai trebuie să consolidăm în mintea consumatorilor”. La fel ca alți retaileri de îmbrăcăminte sportivă care sponsorizează sportivi olimpici și injectează dolari de marketinge, pariul este că sportivii buni îmbrăcați de Puma vor atrage un plus de  spectatori ce pot deveni, ulterior, cumpărători.

Ultimele crampoane Puma pentru sprinteri sunt de portocaliu aprins, ales special pentru contrastul creat cu albastrul pistei de atletism, potrivit Romain Girard, senior manager al inovației la Puma.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Prof. Mircea Coșea
Mircea Fechet / FOTO: Gov.ro
Sebastian Burduja / Foto: gov.ro
Casa de schimb valutar: Foto: Oana Pavelescu
Criză economică / Foto: Freepik

Norvegia pierde o avere: Zeci de miliarde au fost spulberate

Fondul suveran al Norvegiei, afectat de declinul pieței...

Donald Trump vorbește la telefon
Panouri fotovoltaice /FOTO: Pagina de Facebook a AFM
Unifarm / Foto: Agerpres
Camioane/ Foto: Freepik

RO e-Transport, frânat de Guvern care amână sancțiunile

Guvernul amână sancțiunile pentru e-Transport până la...

Lucrător la spații verzi / Foto: Freepik
Mașini / Foto: Freepik
La bancă
Familie / Foto: Freepik
Cristian Popa, BNR
Steagul Bulgariei
Donald Trump și Elon Musk
Donald Trump / Foto: Flickr
Bani / Foto: DCBusiness
Comisarul european pentru Buget, luptă antifraudă şi administraţie publică, Piotr Serafin
Bună dimineața! / FOTO: Freepik
Grafic bursă / FOTO: Freepik

Rulaj de aproape 13,67 milioane de euro la BVB

Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a încheiat sesiunea de...

Oameni pe stradă / FOTO: Freepik
Termificare / Foto: Freepik
Comisarul european Valdis Dombrovskis / FOTO: Wikipedia

UE vrea „mai multă claritate” privind dorințele americane

În același timp, Uniunea Europeană nu intenționează să...

Lingouri de aur / sursa foto: Freepik.com
Mașini / FOTO: Freepik
Calcule / FOTO: Freepik
Foto: Pexels.com

pixel