Puma pune accent pe viteză în bătălia olimpică cu Adidas și Nike

Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Atlet / FOTO: Freepik
Atlet / FOTO: Freepik
Brandul german de îmbrăcăminte sport Puma folosește Jocurile Olimpice de anul acesta și parteneriatul său cu campionii la sprint din Jamaica pentru a sublinia viteza, deoarece concurează cu Adidas și Nike pentru un loc pe o piață a mersului pe jos și a stilului de viață tot mai competitivă.

Directorul executiv al Puma, Arne Freundt, vrea să crească  vânzările produselor care aduc „performanță”, precum pantofi de alergare și ghete de fotbal. În acest scop, el a readus la viață  mesajul „Forever Faster” folosit de Puma în prima sa campanie de acest gen de acum un deceniu. 

Campania aduce în scenă atleți de marcă, inclusiv pe deținătorul recordului de sărituri cu prăjina Armand Duplantis și campionul la 400 de metri garduri, Karsten Warholm.

Puma încearcă să atragă cât mai mulți alergători, iar sponsorizarea echipei olimpice din Jamaica și a unora dintre cei mai buni sprinteri ai lumii, precum Shericka Jackson și Elaine Thompson-Herah, ajută la asocierea mărcii cu viteza, a spus Geoff Lowery, analist la Redburn, Londra.

Freundt a călătorit în Jamaica la sfârșitul lunii martie, unde a participat pentru prima dată la cea mai bună întâlnire de atletism din liceu din țară, pentru a lansa echipamentul olimpic jamaican la eveniment, care este considerat o probă de teren pentru tinerele talente atletice.

Imaginea mărcii

„Trebuie să fim foarte clari că Puma se referă la viteză”, a declarat Freundt într-un interviu pentru Reuters. „Este ceea ce încă mai trebuie să consolidăm în mintea consumatorilor”. La fel ca alți retaileri de îmbrăcăminte sportivă care sponsorizează sportivi olimpici și injectează dolari de marketinge, pariul este că sportivii buni îmbrăcați de Puma vor atrage un plus de  spectatori ce pot deveni, ulterior, cumpărători.

Ultimele crampoane Puma pentru sprinteri sunt de portocaliu aprins, ales special pentru contrastul creat cu albastrul pistei de atletism, potrivit Romain Girard, senior manager al inovației la Puma.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Bursa de Valori București
Ministrul Marcel Boloș / FOTO: Facebook
Stație de transformare / Foto: Freepik
ArcelorMittal

ArcelorMittal amână investițiile verzi planificate în UE

Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...

Cu ochii pe mesaje / FOTO: Freepik
foto: pexels.com
Concedieri / sursa foto: Freepik.com / Drazen Zigic
Aragaz / FOTO: Unsplash

Ungaria caută noi surse de aprovizionare cu gaz natural

O strategie menită să asigure un echilibru între...

Om de afaceri / FOTO: Freepik

Companiile chineze se agață de dolarul american

Companiile chineze își păstrează dolarii,...

Date ROBOR

A crescut ROBOR. Veste proastă pentru cei care au credite

Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...

Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik

AFM. Încep înscrierile în programul Rabla pentru Tractoare

Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...

Palatul CEC
Germania. Foto: Ingo Joseph - Pexels
Ruble
Ministrul Adrian Câciu / FOTO: Gov.ro
SUA-China / FOTO: Freepik
Banca Naţională a României
Wall Street
Bună dimineața!
Tehnologie avansată / FOTO: Freepik

Suedezii propun asistentul virtual cu ”mii de fețe”

La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...

Centrala Iernut a Romgaz / Foto: Romgaz
Marcel Ciolacu

Guvernul prelungește plafonarea prețului la energie

Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...

Cu mâna întinsă / FOTO: Wikipedia

pixel