Puma pune accent pe viteză în bătălia olimpică cu Adidas și Nike

Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Atlet / FOTO: Freepik
Atlet / FOTO: Freepik
Brandul german de îmbrăcăminte sport Puma folosește Jocurile Olimpice de anul acesta și parteneriatul său cu campionii la sprint din Jamaica pentru a sublinia viteza, deoarece concurează cu Adidas și Nike pentru un loc pe o piață a mersului pe jos și a stilului de viață tot mai competitivă.

Directorul executiv al Puma, Arne Freundt, vrea să crească  vânzările produselor care aduc „performanță”, precum pantofi de alergare și ghete de fotbal. În acest scop, el a readus la viață  mesajul „Forever Faster” folosit de Puma în prima sa campanie de acest gen de acum un deceniu. 

Campania aduce în scenă atleți de marcă, inclusiv pe deținătorul recordului de sărituri cu prăjina Armand Duplantis și campionul la 400 de metri garduri, Karsten Warholm.

Puma încearcă să atragă cât mai mulți alergători, iar sponsorizarea echipei olimpice din Jamaica și a unora dintre cei mai buni sprinteri ai lumii, precum Shericka Jackson și Elaine Thompson-Herah, ajută la asocierea mărcii cu viteza, a spus Geoff Lowery, analist la Redburn, Londra.

Freundt a călătorit în Jamaica la sfârșitul lunii martie, unde a participat pentru prima dată la cea mai bună întâlnire de atletism din liceu din țară, pentru a lansa echipamentul olimpic jamaican la eveniment, care este considerat o probă de teren pentru tinerele talente atletice.

Imaginea mărcii

„Trebuie să fim foarte clari că Puma se referă la viteză”, a declarat Freundt într-un interviu pentru Reuters. „Este ceea ce încă mai trebuie să consolidăm în mintea consumatorilor”. La fel ca alți retaileri de îmbrăcăminte sportivă care sponsorizează sportivi olimpici și injectează dolari de marketinge, pariul este că sportivii buni îmbrăcați de Puma vor atrage un plus de  spectatori ce pot deveni, ulterior, cumpărători.

Ultimele crampoane Puma pentru sprinteri sunt de portocaliu aprins, ales special pentru contrastul creat cu albastrul pistei de atletism, potrivit Romain Girard, senior manager al inovației la Puma.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

ANAF

ANAF 2026. Fiscul poate bloca cesiuni ale părților sociale

Transferul părților sociale intră sub reguli stricte în...

Un cuplu verifică documente / Foto: Freepik
Banca Națională a României

Avertisment BNR: Companiile intră în zona roșie

Companiile românești traversează o perioadă critică,...

PNRR
Jeffrey Epstein / Foto: DoJ
Obligații noi pentru companiile private
Volodimir Zelenski, la Consiliul European
SUA investesc 3,5 miliarde de dolari în sateliți militar
Fibră optică / Foto: Freepik
Nu a fost semnat acordul cu Mercosur

Ce urmează pentru acordul de liber schimb UE–Mercosur

Uniunea Europeană a amânat aprobarea și semnarea...

Ingineri proiectanți / Foto: Freepik
Muncitori / Foto: Freepik
Curs valutar. Sursa: Freepik.com
Freepik.com
Bani / Foto: Freepik
Bani. Freepik.com
Un răspuns scurt și la obiect
Benzinarie. Foto: Freepik.com
Bursă / Foto: Freepik
Analistul financiar Adrian Negrescu / FOTO: Facebook
Starlink / Foto: Arhiva Starlink / Flickr

Un satelit Starlink va cădea pe Pământ

Unul dintre sateliții de internet Starlink ai SpaceX a...

Care europeni vor plăti cel mai mult pentru masa de Crăciun

Spania rămâne pe primul loc, în timp ce familiile se...

LIDL

Programul magazinelor LIDL de sărbători

Programul magazinelor LIDL de Crăciun şi Revelion.


pixel