Puma pune accent pe viteză în bătălia olimpică cu Adidas și Nike

Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Atlet / FOTO: Freepik
Atlet / FOTO: Freepik
Brandul german de îmbrăcăminte sport Puma folosește Jocurile Olimpice de anul acesta și parteneriatul său cu campionii la sprint din Jamaica pentru a sublinia viteza, deoarece concurează cu Adidas și Nike pentru un loc pe o piață a mersului pe jos și a stilului de viață tot mai competitivă.

Directorul executiv al Puma, Arne Freundt, vrea să crească  vânzările produselor care aduc „performanță”, precum pantofi de alergare și ghete de fotbal. În acest scop, el a readus la viață  mesajul „Forever Faster” folosit de Puma în prima sa campanie de acest gen de acum un deceniu. 

Campania aduce în scenă atleți de marcă, inclusiv pe deținătorul recordului de sărituri cu prăjina Armand Duplantis și campionul la 400 de metri garduri, Karsten Warholm.

Puma încearcă să atragă cât mai mulți alergători, iar sponsorizarea echipei olimpice din Jamaica și a unora dintre cei mai buni sprinteri ai lumii, precum Shericka Jackson și Elaine Thompson-Herah, ajută la asocierea mărcii cu viteza, a spus Geoff Lowery, analist la Redburn, Londra.

Freundt a călătorit în Jamaica la sfârșitul lunii martie, unde a participat pentru prima dată la cea mai bună întâlnire de atletism din liceu din țară, pentru a lansa echipamentul olimpic jamaican la eveniment, care este considerat o probă de teren pentru tinerele talente atletice.

Imaginea mărcii

„Trebuie să fim foarte clari că Puma se referă la viteză”, a declarat Freundt într-un interviu pentru Reuters. „Este ceea ce încă mai trebuie să consolidăm în mintea consumatorilor”. La fel ca alți retaileri de îmbrăcăminte sportivă care sponsorizează sportivi olimpici și injectează dolari de marketinge, pariul este că sportivii buni îmbrăcați de Puma vor atrage un plus de  spectatori ce pot deveni, ulterior, cumpărători.

Ultimele crampoane Puma pentru sprinteri sunt de portocaliu aprins, ales special pentru contrastul creat cu albastrul pistei de atletism, potrivit Romain Girard, senior manager al inovației la Puma.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Un tren trece prin fața unor blocuri / Foto: Arhivă

Ordonanța trenuleț lasă trenurile ”ca-n gară”

Începând din acest weekend, călătorii care utilizează...

Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik
Notar / Foto: Freepik
Bani / Foto: DCBusiness
TikTok / sursa foto: Pexels.com / cottonbro studio

TikTok dispare din SUA. Google și Apple au șters aplicația

Serviciile TikTok au fost suspendate în Statele Unite,...

Bursa / sursa foto: Freepik.com / frimufilms
Ola Kalenius / Foto: Mercedes

Șeful Mercedes cere investiții reciproce între UE și China

Directorul Mercedes-Benz, Ola Källenius, sugerează o...

Magazin Ikea din Polinia / Foto: Google Maps
Știrile dimineții / Foto: Freepik

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Astăzi aducem în prim-plan cele mai importante subiecte...

Microsoft ajunge pe locul trei în industria jocurilor video
Adrian Câciu
Contabil
Flacără la aragaz / Foto: Freepik
Baterii pentru stocarea energiei / Foto: Freepik
TVA
Fabrică de imbuteliere Pepsi

Pepsi, dată în judecată în SUA de protecția consumatorului

Comisia Federală pentru Comerț (FTC), instituția care...

Exploatare de litiu
Fermieri stau pe o combină agricolă / Foto: Freepik
Vaporul eCSOV

A început marea electrificare a transportului naval

Industria navală face pași importanți către un viitor...

ByteDance, compania mamă a TikTok
Stațiune de schi
FMI
Agenție BRD
Foto: Pexels.com
foto: pexels.com
Donad Trump în timpul unei vizite la zidul de la granița cu Mexic
Bursa / sursa foto: Freepik.com

pixel