Bursa de la București închide pe verde: Creșteri solide pe aproape toți indicii
Bursa de la Bucureşti a închis...
”Lucrările de reparații pe A2 se fac fără închiderea drumului, este legătură spre Mamaia și portul Constanța. Are o frezare de beton dar încercă să evităm betonul pentru că nu mai avem tradiția dinainte de 89 când se făceau din beton pentru transportul trupelor erau mai rezistente”, a precizat Alin Șerbănescu.
”În Bulgaria nu au voie să construiască la mai puțin de 500 de metri a drumului astfel că se pot extinde și modernizare ei nu au case lângă drum”, a explicat Șerbănescu de ce se extind greu dumurile în România.
”Nu avem o tradiție pentru tuneluri și nici relief care să facă rentabil pentru companiile specializate să vină cu utilaje la noi. O să avem totuși câteva tuneluri pe Lugoj-Deva și pe încă câteva porțiuni”, a spus Șerbănescu.
CNAIR, proiect pilot pentru îmbunătățirea siguranței rutiere
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bursa de la Bucureşti a închis...
Leul s-a apreciat joi în raport...
România a înregistrat cel mai...
Apartamente noi mai ieftine în...
Trei din patru români care își...
Conform raportărilor...
Sicriul cu trupul neînsufleţit...
Ministerul Agriculturii mizează...
Maersk ridică prognoza de profit pe fondul rezilienței...
Apel ANAF pentru o conformare...
Cifra de afaceri din comerţul...
Washingtonul deschide ușa...
Impactul platformelor non-UE:...
Curs valutar BNR, 6 august...
De la datele economice la rezultatele financiare ale...
- Firmele cu afaceri peste un...
Sistemul Național de Import –...
Sicriul cu trupul neînsufleţit...
OpenAI ar putea ajunge la o...