”Lucrările de reparații pe A2 se fac fără închiderea drumului, este legătură spre Mamaia și portul Constanța. Are o frezare de beton dar încercă să evităm betonul pentru că nu mai avem tradiția dinainte de 89 când se făceau din beton pentru transportul trupelor erau mai rezistente”, a precizat Alin Șerbănescu.
”În Bulgaria nu au voie să construiască la mai puțin de 500 de metri a drumului astfel că se pot extinde și modernizare ei nu au case lângă drum”, a explicat Șerbănescu de ce se extind greu dumurile în România.
”Nu avem o tradiție pentru tuneluri și nici relief care să facă rentabil pentru companiile specializate să vină cu utilaje la noi. O să avem totuși câteva tuneluri pe Lugoj-Deva și pe încă câteva porțiuni”, a spus Șerbănescu.
CNAIR, proiect pilot pentru îmbunătățirea siguranței rutiere
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Finalul de an aduce o avalanșă de schimbări fiscale, iar...
Instituțiile publice primesc un...
Ziua de 1 Decembrie nu este...
Antreprenorii din agricultură...
Banca Națională a României...
Elvețienii au respins duminică,...
ANAF a pus în dezbatere publică...
Activele Pilonului II au urcat...
Argintul urcă la un nou maximum...
Preşedintele Franţei, Emmanuel...
Numărul total al cardurilor active din România a ajuns,...
Elveţienii sunt chemaţi...
Cod galben de inundaţii în şase...
ANAF a publicat în transparență proiectul de ordin care...
Pachetul doi de măsuri fiscale...
UE deblochează legea pentru...
Peste 6.500 de avioane A320...
Guvernul schimbă HG 1096...
Europa se află în fața unei...
Produsele românești domină...
Rosneft, cel mai mare producător de petrol al Rusiei, a...
Două petroliere implicate în...
Banca Transilvania și BT...