”Lucrările de reparații pe A2 se fac fără închiderea drumului, este legătură spre Mamaia și portul Constanța. Are o frezare de beton dar încercă să evităm betonul pentru că nu mai avem tradiția dinainte de 89 când se făceau din beton pentru transportul trupelor erau mai rezistente”, a precizat Alin Șerbănescu.
”În Bulgaria nu au voie să construiască la mai puțin de 500 de metri a drumului astfel că se pot extinde și modernizare ei nu au case lângă drum”, a explicat Șerbănescu de ce se extind greu dumurile în România.
”Nu avem o tradiție pentru tuneluri și nici relief care să facă rentabil pentru companiile specializate să vină cu utilaje la noi. O să avem totuși câteva tuneluri pe Lugoj-Deva și pe încă câteva porțiuni”, a spus Șerbănescu.
CNAIR, proiect pilot pentru îmbunătățirea siguranței rutiere
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Exporturile de grâu moale ale Uniunii Europene de la...
OpenAI pregătește lansarea unui browser AI care...
Trump impune noi tarife vamale...
Sub presiunea lui Donald...
Producătorul Cubului Rubik, înfrânt în instanță: UE...
România rămâne sub lupa Uniunii...
Leul pierde teren în fața...
O decizie finală pentru toate...
Premierul Ilie Bolojan și-a...
O decizie finală pentru toate...
Ministerul Investițiilor și...
Indicele ROBOR la trei luni, în...
Comisia Europeană a lansat o...
Prețul cuprului a înregistrat marți cea mai mare...
Circa 2.300 de persoane şi-au...
Executivul condus de Ilie...
Ministerul Finanțelor anunță...
Premierul Ilie Bolojan a anunţat, marţi seara, că a...