”Lucrările de reparații pe A2 se fac fără închiderea drumului, este legătură spre Mamaia și portul Constanța. Are o frezare de beton dar încercă să evităm betonul pentru că nu mai avem tradiția dinainte de 89 când se făceau din beton pentru transportul trupelor erau mai rezistente”, a precizat Alin Șerbănescu.
”În Bulgaria nu au voie să construiască la mai puțin de 500 de metri a drumului astfel că se pot extinde și modernizare ei nu au case lângă drum”, a explicat Șerbănescu de ce se extind greu dumurile în România.
”Nu avem o tradiție pentru tuneluri și nici relief care să facă rentabil pentru companiile specializate să vină cu utilaje la noi. O să avem totuși câteva tuneluri pe Lugoj-Deva și pe încă câteva porțiuni”, a spus Șerbănescu.
CNAIR, proiect pilot pentru îmbunătățirea siguranței rutiere
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
ROBOR face un pas înapoi, IRCC...
Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) estimează...
România, printre puținele state...
Iarna vine cu o factură mare pentru şoferi.
Pe masa Executivului se află...
Leul urcă ușor în fața euro și dolarului, dar aurul...
Aurul revine în lumina...
Fiscul clarifică tratamentul...
BNR avertizează că un document fals care poartă sigla...
ANAF schimbă regulile pentru...
Românii cheltuiesc tot mai mult...
Patru firme înrudite au creat un circuit economic fals...
Zi mixtă pentru moneda...
Arm ar putea intra în producția...
Industria germană revine pe creștere: comenzile pentru...
SUA accelerează controlul...
„Mafia gunoaielor” din...
Sfârșitul „războiului” Epic vs....
Curtea Constituțională a...
Majorarea taxelor nu a fost o...