”Lucrările de reparații pe A2 se fac fără închiderea drumului, este legătură spre Mamaia și portul Constanța. Are o frezare de beton dar încercă să evităm betonul pentru că nu mai avem tradiția dinainte de 89 când se făceau din beton pentru transportul trupelor erau mai rezistente”, a precizat Alin Șerbănescu.
”În Bulgaria nu au voie să construiască la mai puțin de 500 de metri a drumului astfel că se pot extinde și modernizare ei nu au case lângă drum”, a explicat Șerbănescu de ce se extind greu dumurile în România.
”Nu avem o tradiție pentru tuneluri și nici relief care să facă rentabil pentru companiile specializate să vină cu utilaje la noi. O să avem totuși câteva tuneluri pe Lugoj-Deva și pe încă câteva porțiuni”, a spus Șerbănescu.
CNAIR, proiect pilot pentru îmbunătățirea siguranței rutiere
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Criza de la Paltinu, explicată...
Guvernul lansează în dezbatere un proiect de OUG care...
OpenAI a intrat într-o fază de...
Uniunea Europeană se pregătește...
Europa riscă să rămână fără...
Germania pune în funcțiune...
Curs valutar BNR, 2 decembrie...
PPC Energie vine cu o ofertă...
Mega Image și Profi Rom Food...
România găzduiește reuniunea...
Transportul de mărfuri prin...
Şedinţa comună de plen a...
Finalul de an aduce o avalanșă de schimbări fiscale, iar...
România pierde patru miliarde...
De Ziua Națională, în timp ce România își celebrează...
Instituțiile publice primesc un...
În luna octombrie 2025, rata şomajului în formă...
Ziua de 1 Decembrie nu este...
Antreprenorii din agricultură...
Fluviul Dunărea va înregistra...
Banca Națională a României...