ANAF, cu ochii pe cumpărăturile online. TVA neplătit, sechestre și conturi blocate
Direcția Generală Antifraudă...
”Lucrările de reparații pe A2 se fac fără închiderea drumului, este legătură spre Mamaia și portul Constanța. Are o frezare de beton dar încercă să evităm betonul pentru că nu mai avem tradiția dinainte de 89 când se făceau din beton pentru transportul trupelor erau mai rezistente”, a precizat Alin Șerbănescu.
”În Bulgaria nu au voie să construiască la mai puțin de 500 de metri a drumului astfel că se pot extinde și modernizare ei nu au case lângă drum”, a explicat Șerbănescu de ce se extind greu dumurile în România.
”Nu avem o tradiție pentru tuneluri și nici relief care să facă rentabil pentru companiile specializate să vină cu utilaje la noi. O să avem totuși câteva tuneluri pe Lugoj-Deva și pe încă câteva porțiuni”, a spus Șerbănescu.
CNAIR, proiect pilot pentru îmbunătățirea siguranței rutiere
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Direcția Generală Antifraudă...
Ghidul Rabla Auto a intrat în dezbatere publică....
Ministerul Energiei lucrează la...
Informaţii de ultimă oră...
Casa Albă s-a alăturat TikTok,...
Economia Germaniei a intrat pe...
Argintul urcă în preferinţele...
- Pilonul II, „bani de buzunar”...
Hidroelectrica transmite clarificări referitoare la cota...
Putin cere cedarea Donbasului și renunțarea Ucrainei la...
Guvernul României urmează să...
Autoritatea de Supraveghere...
Sistemul medical, sectorul...
Activele digitale se confruntă...
Alphabet Inc., compania-mamă a...
Creșterea spectaculoasă a...
Ministerul Finanțelor a lansat...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...