”Lucrările de reparații pe A2 se fac fără închiderea drumului, este legătură spre Mamaia și portul Constanța. Are o frezare de beton dar încercă să evităm betonul pentru că nu mai avem tradiția dinainte de 89 când se făceau din beton pentru transportul trupelor erau mai rezistente”, a precizat Alin Șerbănescu.
”În Bulgaria nu au voie să construiască la mai puțin de 500 de metri a drumului astfel că se pot extinde și modernizare ei nu au case lângă drum”, a explicat Șerbănescu de ce se extind greu dumurile în România.
”Nu avem o tradiție pentru tuneluri și nici relief care să facă rentabil pentru companiile specializate să vină cu utilaje la noi. O să avem totuși câteva tuneluri pe Lugoj-Deva și pe încă câteva porțiuni”, a spus Șerbănescu.
CNAIR, proiect pilot pentru îmbunătățirea siguranței rutiere
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ziua de luni, 29 decembrie,...
Pe măsură ce ne apropiem de...
Ideea de a câștiga mai mult fără să muncești mai mult...
Anul 2025 a confirmat o orientare a românilor către...
Bucureștiul conduce la numărul...
Imaginea publică a lui Vladimir...
ING: Perspectivele economiei României se îmbunătățesc,...
Intrarea lui Jeffrey Epstein în...
Curs valutar BNR, 24 decembrie.
Banca Centrală a Greciei se aşteaptă ca numărul...
Costul total al Crăciunului în 2025 poate atinge uşor...
Directorul general al companiei TAROM, Costin Iordache,...
În condiţiile în care Bulgaria...
Guvernul a adoptat, în şedinţa...
Veşti bune pentru cei care au...
Celebrele beri trapiste din Belgia, considerate un...
Modificări în Guvernul Bolojan.
Gazprom taie drastic bugetul...