”Lucrările de reparații pe A2 se fac fără închiderea drumului, este legătură spre Mamaia și portul Constanța. Are o frezare de beton dar încercă să evităm betonul pentru că nu mai avem tradiția dinainte de 89 când se făceau din beton pentru transportul trupelor erau mai rezistente”, a precizat Alin Șerbănescu.
”În Bulgaria nu au voie să construiască la mai puțin de 500 de metri a drumului astfel că se pot extinde și modernizare ei nu au case lângă drum”, a explicat Șerbănescu de ce se extind greu dumurile în România.
”Nu avem o tradiție pentru tuneluri și nici relief care să facă rentabil pentru companiile specializate să vină cu utilaje la noi. O să avem totuși câteva tuneluri pe Lugoj-Deva și pe încă câteva porțiuni”, a spus Șerbănescu.
CNAIR, proiect pilot pentru îmbunătățirea siguranței rutiere
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Dumitru Chisăliţă, preşedintele...
31 ianuarie 2025 este...
Anul trecut, oficialii bulgaria...
Registrul Auto Român (RAR) avertizează publicul despre...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a deschis în scădere pe...
Indicele ROBOR la trei luni, în...
Banca Naţională a publicat raportul privind indicatorii...
Ministerul Dezvoltării,...
Angajații ELCEN refuză să...
O propunere controversată în...
Prețurile combustibililor la...
Poliția olandeză a luat urma...
Ediţia a IV-a a Cărţii Albe a turismului din România va...
Ministerul Afacerilor Externe...
Reperele şi provocările...
Estimări privind rata şomajului...
Ministrul Agriculturii...
Paul McCartney, fost membru al...
Donald Trump, invitat să...
Până în prezent, din zonele afectate au fost colectate...
Preşedintele SUA nu renunţă la...
BCE spune că Europa are nevoie...