”Lucrările de reparații pe A2 se fac fără închiderea drumului, este legătură spre Mamaia și portul Constanța. Are o frezare de beton dar încercă să evităm betonul pentru că nu mai avem tradiția dinainte de 89 când se făceau din beton pentru transportul trupelor erau mai rezistente”, a precizat Alin Șerbănescu.
”În Bulgaria nu au voie să construiască la mai puțin de 500 de metri a drumului astfel că se pot extinde și modernizare ei nu au case lângă drum”, a explicat Șerbănescu de ce se extind greu dumurile în România.
”Nu avem o tradiție pentru tuneluri și nici relief care să facă rentabil pentru companiile specializate să vină cu utilaje la noi. O să avem totuși câteva tuneluri pe Lugoj-Deva și pe încă câteva porțiuni”, a spus Șerbănescu.
CNAIR, proiect pilot pentru îmbunătățirea siguranței rutiere
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Modificări în Guvernul Bolojan.
Transformări rapide ale...
Zi cu evoluții mixte pe piața valutară.
Piața globală a cuprului intră...
Aproape jumătate dintre români...
MADR plătește peste 263...
BVB, la început de şedinţă.
Cifre oficiale de la ANOFM.
Institutul Naţional de Statistică a publicat o analiză...
Un nou regulament european privind siguranța jucăriilor...
Salariaţii cu salariul de...
Întoarcerea lui Donald Trump la...
Un nou jucător atipic din Elveția surprinde piața...
Analistul economic Adrian...
ANAF schimbă regulile pentru analiza de risc.
Ministerul Finanţelor a...
Curs valutar – scădere pentru...
Noi liste cu dosare aprobate în...
Ziua de 22 decembrie este una...
Aurul a ajuns la o valoare...