"În urma vânzării (subsidiarei Raiffeisen Bank Polska) din Polonia avem acum un nivel al capitalului care ne permite să ne uităm de la un lucru la altul", a răspuns Johann Strobl când a fost întrebat de achiziţii.
El a numit Cehia, Slovacia, Bulgaria, România şi Serbia ca pieţele în care banca este interesată să-şi extindă prezenţa.
În România, Raiffeisen Bank oferă o gamă completă de produse şi servicii financiare pentru aproximativ două milioane de clienţi persoane fizice, IMM-uri sau corporaţii. Banca are o reţea de aproape 500 de agenţii în toată ţara, peste 1.140 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de terminale EPOS şi peste 80 de MFM-uri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Începând din acest weekend, călătorii care utilizează...
Aprovizionarea cu apă în...
Serviciile TikTok au fost suspendate în Statele Unite,...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Directorul Mercedes-Benz, Ola Källenius, sugerează o...
Astăzi aducem în prim-plan cele mai importante subiecte...
Adrian Câciu a făcut câteva...
Câştigul salarial mediu net...
România face pași importanți...
Ministerul Energiei va aloca...
Ministerul Finanțelor a pus în...
Comisia Federală pentru Comerț (FTC), instituția care...
Europa își propune să-și reducă...
Agenția de Plăți și Intervenție...
Industria navală face pași importanți către un viitor...
TikTok riscă să fie suspendată...
Săptămâna viitoare angajații au...
Grupaj de ştiri. Click pe...
FMI a publicat vineri un nou...
BRD anunţă lucrări de...
Chișinăul reafirmă deschiderea...
Trump mută ceremonia de...
Anul trecut a fost unul mai...
O rachetă Starship a SpaceX s-a...
Un termen limită pentru...