"În urma vânzării (subsidiarei Raiffeisen Bank Polska) din Polonia avem acum un nivel al capitalului care ne permite să ne uităm de la un lucru la altul", a răspuns Johann Strobl când a fost întrebat de achiziţii.
El a numit Cehia, Slovacia, Bulgaria, România şi Serbia ca pieţele în care banca este interesată să-şi extindă prezenţa.
În România, Raiffeisen Bank oferă o gamă completă de produse şi servicii financiare pentru aproximativ două milioane de clienţi persoane fizice, IMM-uri sau corporaţii. Banca are o reţea de aproape 500 de agenţii în toată ţara, peste 1.140 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de terminale EPOS şi peste 80 de MFM-uri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Avans modest al PIB-ului României în 2025.
Excelența Sa Adrian Zuckerman...
Rovinari pornește Grupul 6 – un pas decisiv pentru...
Curs valutar BNR, 4 decembrie.
Premierul Ungariei, Viktor Orban, a anunţat joi...
Sistemul Garanţie-Returnare...
ANAF, informare privind ţintele asumate în PNRR.
Piața RCA intră într-o nouă...
Veniturile Rusiei din petrol şi gaze au scăzut...
Cazierul judiciar intră într-o nouă eră digitală, după...
O secțiune a conductei de...
ASF schimbă regulile de...
Bursa de Valori București...
Cuprul a atins un nou record pe...
Fitch confirmă ratingul CEC...
Factura la gaze pentru...
Valoarea maximă a tichetelor de...