Ungaria se numără printre țările ultraconservatoare din Uniunea Europeană, iar homosexualitatea este un subiect deosebit de sensibil în această țară, scrie Bloomberg.
În fotografii se văd cupluri sub haștagul #loveislove (dragostea este dragoste), campanie lansată cu ocazia festivalului Sziget, care are ca temă în acest an ”Revoluția Iubirii”.
Cine vinde mai mult în România, Coca-Cola sau Pepsi?
Mai multe site-uri de știri apropiate de partidul de guvernământ au atacat campania Coca Cola spunând că promovează sexul homosexual în defavoare celui heterosexual. Parlamentarul FIDESZ Istvan Boldg a chemat la boicotare produselor Coca Cola într-o postare pe Facebook în timp ce un grup anti- avort a adunat 25.000 de semnături pentru petiția prin care se cere îndepărtarea reclamelor.
Coca Cola a refuzat să dea înapoi spunând că nu renunță a valorile de egalitate și diversitate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
IMM România solicită menţinerea...
Industria aromatizării spațiilor – o nișă puțin...
Se îngroaşă gluma pentru Rusia, după atacurile Ucrainei...
În data de 16 octombrie 2025...
Curtea Constituțională a...
Contribuabilii trebuie să fie...
Curtea de Conturi a descoperit...
Garda de Mediu lansează prima acțiune cu drone împotriva...
Comisia de buget de la Camera...
Radu Burnete afirmă că în...
Italia refuză să-și vândă...
Legea contractelor de vânzare...
Suprasaturație pe piața...
Inflația din România a rămas la...
FMI a revizuit în scădere estimările privind evoluția...