Criză iminentă la CFR Călători: Riscăm să rămânem fără trenuri în 2025!
CFR Călători trage un semnal de...
Este pentru prima dată în istoria companiei când vânzările au scăzut față de anul precedent timp de două trimestre la rând.
Vânzările Tesla pentru al doilea trimestru din an au ajuns la aproape 444.000 de mașini, în scădere cu aproximativ 5% față de anul trecut, mai puțin decât scăderea de 8,5% înregistrată de companie în primul trimestru, relatează CNN.
Scăderea vânzărilor demonstrează concurența sporită de pe piața vehiculelor electrice. Deși vânzările globale de vehicule electrice continuă să crească, ritmul de creștere la nivelul întregii industrii s-a dovedit a fi mai mic decât se preconize.
Înainte de acest an, a existat un singur trimestru în istoria Tesla, în plină pandemie, când fabricile au fost închise din cauza restricțiilor, în care compania a raportat o scădere a vânzărilor de la an la an.
Totuși, în comparație cu așteptările analiștilor, vânzările raportate de Tesla sunt bune. Acestea fiind mai mari de 436.000 prognozate cât estimaseră experții. Cifra a fost, de asemenea, suficient de mare pentru a învinge rivalul său principal, producătorul chinez BYD. Desi acesta vine din urmă în forță, Telsa își păstrează astfel poziția de lider în vânzările globale de vehicule electrice.
Luni, BYD a raportat vânzarea a 426.000 vehicule electrice în al doilea trimestru al anului. Aceasta reprezintă cu 21% mai mult decât în urmă cu un an, BYD continuând să reducă decalajul față de Tesla. În trimestrul al patrulea, BYD a depășit pentru scurt timp Tesla în vânzările globale de vehicule electrice.
Vânzările Tesla care a depășit așteptările specialiștilor au fost suficiente pentru a ridica acțiunile companiei (TSLA) cu mai mult de 9% în tranzacționarea de la prânz. Cu toate acestea, acțiunile sunt încă în scădere cu aproximativ 8% de la începutul anului până în prezent, chiar și cu saltul de marți.
Tesla reduce constant prețurile de mai bine de un an, în fața concurenței crescânde din partea producătorilor auto consacrați, care trec de la automobilele alimentate cu combustibili fosili la vehiculele electrice, cum ar fi BYD în China, precum și Volkswagen, General Motors și Ford în Europa și America de Nord. Aceste reduceri de prețuri au contribuit la susținerea vânzărilor, dar au redus marjele de profit. Tesla a anunțat marți că își va raporta rezultatele financiare pentru al doilea trimestru pe 23 iulie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
CFR Călători trage un semnal de...
Toți contribuabilii, inclusiv...
Noile cărți electronice de identitate, emise cu...
România a produs, în primele...
În urma zvonurilor privind o...
Ilie Boloja atrage atenția că România se confruntă cu o...
După ce și-a câștigat un nou mandat cu mesajul...
Activiștii anti-turism de masă...
A fost depus la Senat un...
Restricțiile impuse de China...
Agenţia pentru Energie Nucleară din Kazahstan a anunţat...
Renault Group a lansat două...
Conflictul, reconcilierea și...
Escaladare periculoasă în...
Strategie Grains şi-a...
Sindicaliștii Metrorex...
Prețul petrolului a crescut cu...
Directoratul Național de...
Deficitul de cont curent a...
Leul s-a depreciat vineri, 13...
Un economist cu profil...
Programul Rabla Auto 2025...
Rusia susține că a testat cu...
PFA-urile din România vor plăti...