Redeschiderea școlilor crește vânzările de laptop-uri și tablete cu 50%
Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Redeschiderea școlilor crește vânzările de laptop-uri și tablete cu 50%
Redeschiderea școlilor crește vânzările de laptop-uri și tablete cu 50%
Debutul noului an şcolar a generat o creştere a vânzărilor de laptopuri, tablete şi camere web cu aproximativ 50%, pe fondul incertitudinii privind modul de desfăşurare a cursurilor şi al necesităţii pregătirii pentru diferite scenarii, în contextul crizei sanitare generate de pandemia de COVID 19, potrivit unui retailer online.

Investiţii mai mari s-au făcut şi în zona de confort, românii petrecând tot mai mult timp acasă. Au cumpărat, astfel, televizoare mai mari şi mai performante, echipamente pentru întreţinerea curăţeniei, pentru gătit şi pentru desfăşurarea de activităţi fizice acasă.

"Familiile cu copii şi cei care lucrează de acasă au fost în situaţia de a investi preponderent în echipamente hardware în această perioadă. Bugetul mediu per familie a crescut şi cu 50%, ajungând la aproximativ 1.500 de lei. Iar particularităţile, atunci când vine vorba despre comportamentul de consum în aceasta perioadă, ţin de necesitate şi de rapiditate. Nu mai este nevoie de multe interacţiuni cu un produs până la achiziţia acestuia", a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Marile bănci ale lumii, implicate în afaceri de tip mafiot

Şi segmentul corporate, reprezentat atât de domeniul public, cât şi de cel privat, a majorat achiziţiile de hardware din aceasta perioadă. "Spre exemplu, ca reacţie la contextul actual, am primit foarte multe cereri de la instituţii publice pentru cantităţi mai mari de echipamente în zona de primării şi consilii judeţene", a mai precizat Mihai Pătraşcu.

Pe lângă dublarea numărului pe angajaţi din Departamentul Corporate, pentru a veni în sprijinul clienţilor, în ultimele două luni evoMAG a majorat numărul de salariaţi din depozit, pe segmentul de procesare de colete, din departamentul de Customer Care, Service şi Showroom.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

De ce a inventat Guvernul lozul Team România

Până la debutul Jocurilor Olimpice de la Paris mai este...

Număr record de firme radiate în România

În primele trei luni ale anului peste 25.000 de firme au...

Programul de Paște al magazinelor Lidl din România

Cum funcționează magazinele Lidl în zilele Sărbătorilor...

SUA interzic importul de uraniu din Rusia

Senatul american a aprobat marți o lege prin care se...

Plăți de 119 milioane de euro pentru agricultori

Cele mai semnificative plăți, în valoare de 112,7...

China își flexează mușchii și testează al treilea portavion

Presa de stat chineză a anunțat că primul portavion de...

De Sărbători, românii riscă amenzi de până la 5000 de lei

Sunt prevederi legislative pe care românii fie nu le...

Record de mortalitate în fermele de somon din Norvegia

Aproape 63 de milioane de somoni au murit prematur anul...

Schimbare la vârful Tuborg România

Tuborg România anunță o schimbare în managementul organizației, prin...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel