Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Noua strategie pe termen lung a constructorului auto francez include conceptul "Nouvelle Vague", ce va transforma Renault într-un brand construit în jurul tehnologiei, serviciilor şi energiei curate, realizând vehicule mai inteligente în fiecare zi şi soluţii de mobilitate mai durabile.
În timpul evenimentului Renault Talk #1, Luca de Meo a reafirmat direcţia stabilită pentru marca aflată în centrul Planului Renaulution al Grupului. Astfel, în perspectiva tranziţiei energetice, marca Renault are în plan să devină cel mai "verde" brand din Europa începând cu anul 2030, iar nouă din zece autovehicule comercializate vor fi electrificate.
"În fruntea tehnologiei şi serviciilor, marca Renault modelează viitorul mobilităţii urbane, în primul rând prin "Software Republique". Peste 2.000 de ingineri din 5 companii de top îşi vor aduce expertiza comună în securitate cibernetică, inteligenţă artificială, procesare de date, software şi microelectronică, pentru a oferi soluţii de mobilitate la cheie pentru oraşe şi comunităţi. Renault Re-Factory - primul hub cu economie circulară din Europa - marchează o mişcare către un model mai durabil şi responsabil, cu până la 120.000 de vehicule (EV incluse) reciclate în fiecare an. Aproape 80% din materialele strategice reciclate vor fi refolosite în baterii noi. Până în 2030, Renault va deveni cel mai bun producător auto din lume în ceea ce priveşte procentul de materiale reciclate pe vehiculele noi", a susţinut de Meo.
Citește și Dacia pare că se redresează. Segmentul electric este campionul Renault
Potrivit oficialului Renault, până în anul 2025 vor fi lansate şapte modele pe segmentele C şi D, toate electrificate. Pe lista noilor maşini se află: Arkana şi Captur - în versiunea E-Tech Hybrid şi Plug-in Hybrid, Megane E-Tech - în versiunea Sedan, respectiv New Kangoo în versiunea E-Tech 100% electrică.
De asemenea, începând din 2022, treptat, va fi introdus un nou logo al mărcii franceze, proiectat în colaborare cu consultanţii Landor & Fitch, iar până în 2024 întreaga gamă Renault va purta noua identitate vizuală. La nivel internaţional, Renault a investit pe pieţele sale istorice cu potenţial ridicat, cu o prezenţă locală puternică (Brazilia, Rusia, Turcia şi India) şi a menţinut, în acelaşi timp, nivelurile de risc.
În Europa, constructorul auto francez continuă să se bazeze pe pieţele sale-cheie (Franţa, Spania, Italia, Germania şi Regatul Unit), cu o gamă mai vizibilă şi o foaie de parcurs clară: pârghia E-Tech pentru a încuraja mobilitatea electrică şi a intensifica eforturile de creştere a cotelor de piaţă atât pentru segmentul C, cât şi pentru vehiculele comerciale, notează Grupul auto, într-un comunicat de presă.
În 2020, Grupul auto Renault, proprietarul Dacia, a vândut 2,949 milioane vehicule la nivel global, în scădere cu 21,3% comparativ cu 2019, pe o piaţă auto globală care a scăzut cu 14,2% din cauza pandemiei de coronavirus. Vânzările de autoturisme şi utilitare marca Dacia au scăzut cu 29,2% în 2020, până la 520.765 unităţi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...