Renault are o nouă strategie! Promite să dea LOVITURA

Autor: Mara Ivan
Data publicării:
Producătorul auto european care reia producția de mașini în Rusia
Producătorul auto european care reia producția de mașini în Rusia
Renault va fi cel mai "verde" brand din Europa începând cu anul 2030, iar nouă din zece maşini vândute vor fi electrificate, a afirmat, joi, directorul general al Grupului auto francez, în cadrul evenimentului Renault Talk #1.

Noua strategie pe termen lung a constructorului auto francez include conceptul "Nouvelle Vague", ce va transforma Renault într-un brand construit în jurul tehnologiei, serviciilor şi energiei curate, realizând vehicule mai inteligente în fiecare zi şi soluţii de mobilitate mai durabile.

În timpul evenimentului Renault Talk #1, Luca de Meo a reafirmat direcţia stabilită pentru marca aflată în centrul Planului Renaulution al Grupului. Astfel, în perspectiva tranziţiei energetice, marca Renault are în plan să devină cel mai "verde" brand din Europa începând cu anul 2030, iar nouă din zece autovehicule comercializate vor fi electrificate.

"În fruntea tehnologiei şi serviciilor, marca Renault modelează viitorul mobilităţii urbane, în primul rând prin "Software Republique". Peste 2.000 de ingineri din 5 companii de top îşi vor aduce expertiza comună în securitate cibernetică, inteligenţă artificială, procesare de date, software şi microelectronică, pentru a oferi soluţii de mobilitate la cheie pentru oraşe şi comunităţi. Renault Re-Factory - primul hub cu economie circulară din Europa - marchează o mişcare către un model mai durabil şi responsabil, cu până la 120.000 de vehicule (EV incluse) reciclate în fiecare an. Aproape 80% din materialele strategice reciclate vor fi refolosite în baterii noi. Până în 2030, Renault va deveni cel mai bun producător auto din lume în ceea ce priveşte procentul de materiale reciclate pe vehiculele noi", a susţinut de Meo.

Citește și Dacia pare că se redresează. Segmentul electric este campionul Renault

Potrivit oficialului Renault, până în anul 2025 vor fi lansate şapte modele pe segmentele C şi D, toate electrificate. Pe lista noilor maşini se află: Arkana şi Captur - în versiunea E-Tech Hybrid şi Plug-in Hybrid, Megane E-Tech - în versiunea Sedan, respectiv New Kangoo în versiunea E-Tech 100% electrică.

De asemenea, începând din 2022, treptat, va fi introdus un nou logo al mărcii franceze, proiectat în colaborare cu consultanţii Landor & Fitch, iar până în 2024 întreaga gamă Renault va purta noua identitate vizuală. La nivel internaţional, Renault a investit pe pieţele sale istorice cu potenţial ridicat, cu o prezenţă locală puternică (Brazilia, Rusia, Turcia şi India) şi a menţinut, în acelaşi timp, nivelurile de risc.

În Europa, constructorul auto francez continuă să se bazeze pe pieţele sale-cheie (Franţa, Spania, Italia, Germania şi Regatul Unit), cu o gamă mai vizibilă şi o foaie de parcurs clară: pârghia E-Tech pentru a încuraja mobilitatea electrică şi a intensifica eforturile de creştere a cotelor de piaţă atât pentru segmentul C, cât şi pentru vehiculele comerciale, notează Grupul auto, într-un comunicat de presă.

În 2020, Grupul auto Renault, proprietarul Dacia, a vândut 2,949 milioane vehicule la nivel global, în scădere cu 21,3% comparativ cu 2019, pe o piaţă auto globală care a scăzut cu 14,2% din cauza pandemiei de coronavirus. Vânzările de autoturisme şi utilitare marca Dacia au scăzut cu 29,2% în 2020, până la 520.765 unităţi.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Sebastian Burduja / FOTO: Gov.ro
O scădere semnificativă
Profesorul Mircea Coșea / FOTO: Arhivă
Lacătul pe ușă / FOTO: Freepik
Bitcoin / Foto: Freepik
Analiză detaliată / FOTO: Freepik
Whatsapp / sursa foto: Freepik.com
Premierul Marcel Ciolacu / FOTO: Gov.ro
Razboiul comercial SUA-China / Foto: Freepik
Warren Buffett
Starbase / FOTO: Wikipedia
Studenți / FOTO: Freepik
Protest în fața unuei reprezentanțe Tesla

Tesla își continuă prăbușirea în Europa

Vânzările în țările europene au scăzut dramatic în...

iaurt / FOTO: Freepik

Danone pornește lupta împotriva coloranților artificiali

Deocamdată este vorba de doar câteva produse.

Calcule și verificări / FOTO: Freepik

Perspectivele companiilor, făcute scrum de Donald Trump

Totuși, nu toate sectoarele au de suferit din cauza...

Știrile dimineții / Foto: Freepik

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Avertisment de la Buffett, falimente în scădere, scandal...

Închis
Se propune comasarea alegerilor
Magazin de mobilă / Foto: Freepik

Românii nu-și mai iau casă nouă, își renovează ce au

Românii trebuie să-și expoateze din nou imaginația și...

Pompe de petrol
Warren Buffett
Bogdan Chirițoiu / Foto: Oana Pavelescu

Albania începe lupta cu turismul necontrolat

Turismul necontrolat și schimbările climatice amenință...

Fondul Proprietarea
O persoană votează cu ocazia alegerilor prezidențiale / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Steagul SUA / Foto: Freepik

De ce a scos Donald Trump România din programul Visa Waiver

Revocarea accesului României la programul Visa Waiver de...

SpaceX
Shein / sursa foto: Flickr.com / Focal Foto
Bursa / Foto: Freepik

pixel