Județele care cheltuie cel mai puțin de Paște în 2024
Românii au o adevărată obsesie atunci când vine vorba...
Proprietarul Dacia urmează să detalieze în săptămânile următoare un plan care vizează realizarea unor economii în valoare de două miliarde de euro pe parcursul a trei ani, în ideea redresării situaţiei financiare. Chiar înainte de izbucnirea crizei coronavirusului, Renault a încheiat anul 2019 cu primele sale pierderi nete din ultimii 10 ani din cauza dificultăţilor întâmpinate de partenerul său japonez Nissan dar şi a scăderii vânzărilor şi a marjei sale operaţionale.
Volvo, măsură radicală pentru a face față crizei
Potrivit surselor citate de Reuters, departamentul de inginerie de la Renault, condus din luna ianuarie de Gilles Le Borgne, va juca un rol central în acest program de economii. Sursele susţin că Gilles Le Borgne intenţionează să reducă numărul de subcontractori cu care lucrează Renault de la 15, în prezent, la patru sau cinci.
"Nu vor mai fi decât câţiva mari subcontractori care îşi vor împărţi 80% din tort, dar care vor trebui să ne facă oferte globale mai performante", a spus una din surse.
În mod frecvent companiile din industria auto externalizează sarcinile de dezvoltare către societăţi de inginerie precum Altran, Segula, Expleo, Alten sau Akka.
Tot pentru a-şi reduce costurile, Renault a decis recent să se retragă din societatea mixtă chineză de la Wuhan, la doar patru ani de la intrarea sa pe piaţa din China, şi de asemenea să vândă mai multe active imobiliare.
Directorul general interimar de la Renault, Clotilde Delbos, a avertizat la începutul anului că nu vor exista subiecte tabu când vine vorba de economii, ceea ce a dat naştere la îngrijorări cu privire la posibilitatea unor reduceri de efective şi închideri de uzine. Însă acest subiect se anunţă a fi unul mai delicat, în special având în vedere faptul că grupul auto negociază în prezent împrumuturi în valoare de cinci miliarde de euro garantate de statul francez.
Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Românii au o adevărată obsesie atunci când vine vorba...
AFM va lansa un nou program...
O spune patronul unui mic astfel de magazin, un...
Gigantul energetic rus Gazprom...
Până la un milion de ruși au...
Banca Națională a României a...
Prefectul judeţului Prahova, Emil Drăgănescu, a anunţat...
Aproximativ 200 de angajaţi ai...
Banca Națională a României a prezentat ultimele cifre.
La Berlin începe un nou...
Ucraina îşi va epuiza luna viitoarea cota de export de...
Cea mai importantă tranzacție din istoria companiei...
Ministerul Finanțelor și-a stabilit programul de...
Sunt patru astfel de avioane,...
Asta da, veste! Ce pregătesc cei de la Meta
Preşedintele Patronatului Român din Industria de...
Compania americană Lockheed Martin a anunțat că divizia...
Elon Musk a închis divizia care...
Până la debutul Jocurilor Olimpice de la Paris mai este...
În primele trei luni ale anului peste 25.000 de firme au...
Vitezele 6G au atins 100 Gbps...
Din motive politice sau...
Cum funcționează magazinele Lidl în zilele Sărbătorilor...
Senatul american a aprobat marți o lege prin care se...
Principalii giganți mondiali ai...
Cele mai semnificative plăți, în valoare de 112,7...
Opt ziare americane au depus o...