Renault nu-și permite să alerge după prețuri mici

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Salonul de la Munchen va permite producătorilor să evidențieze care sunt problemele lor / FOTO: https://www.facebook.com/IAAmobility/photos
Salonul de la Munchen va permite producătorilor să evidențieze care sunt problemele lor / FOTO: https://www.facebook.com/IAAmobility/photos
Renault nu-și poate permite să intre într-o cursă a reducerilor, având ca adversari Tesla sau producătorii chinezi, a declarat șeful departamentului de inginerie al grupului francez, Gilles Le Borgne, la Salonul Auto de la Munchen.

"Strategia corectă este de a menține prețurile și de a ajusta costurile fixe", a adăugat Gilles Le Borgne. Prezența puternică a Renault pe piețele europene face ca acesta să fie unul dintre producătorii cei mai expuși la noua concurență din partea Tesla și a producătorilor chinezi de vehicule electrice, potrivit unei analize a experților UBS.

Venind în completare, directorul general de la Renault, Luca de Meo, a descris China ca fiind "foarte competitivă" când vine vorba de automobilele electrice, într-un moment în care constructorul francez se pregăteşte să dezvăluie noul său Scenic electric. "China este foarte competitivă când vine vorba de lanţul de aprovizionare pentru vehiculele electrice...trebuie să recuperăm rapid decalajul", a spus de Meo pentru RTL Radio.

De Meo a adăugat că Renault va dezvălui, la finele acestui an, care vor fi preţurile pentru noul minivan Scenic, iar lansarea este planificată pentru primul trimestru din 2024. Noul Scenic se va situa în intervalul de preţ accesibil pentru mulţi clienţi, similar cu un model hibrid de aceaşi mărime şi categorie, a mai spus directorul Renault.

Renault Group se află în avangarda unei mobilităţi care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării şi beneficiind de alianţa sa cu Nissan şi Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale - Renault, Dacia, Alpine şi Mobilize, şi propune clienţilor săi soluţii de mobilitate durabile şi inovatoare. Prezent în peste 130 de ţări şi având peste 111.000 de salariaţi, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022.

Citește și Europenii, umiliți la Salonul auto de la Munchen. Cine le-a furat spectacolul

Citește și Patronul Renault nu se teme de mașinile electrice chinezești

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Transportor GNL / sursa foto: Freepik.com /@sharpiloandrey
Christine Lagarde / Foto: BCE / Flickr
Curtea Constituțională a României / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
freepik.com
Yuan vs dolar. Foto: Freepik.com
Aragaz / Foto: Freepik
Blocul din cartierul bucureștean Rahova unde a avut loc o explozie / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Cupru / Foto: Freepik
Camp petrolier / Foto: Freepik
Contor gaze / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Gaza / Foto: Agerpres / Xinhua / Rizek Abdeljawad
Alexandru Nazare
Bursa de Valori București
În 2021 erau 9.600 de pensii speciale

Crește numărul pensiilor speciale. Cât plătește statul?

Numărul beneficiarilor de pensii de serviciu a ajuns, în...

Protest masiv No Kings la New York / Foto: David J Harris Jr. / Facebook
Panou fotovoltaic
Parc de baterii
S&P Global

S&P retrogradează Franța la A+ pe fondul riscurilor fiscale

S&P Global Ratings a tăiat, printr-o acțiune...

Blocul unde are loc incendiul
Militari / Foto: Ministerul Apărării din Germania
Semnare contract. Foto: Pexels.com
Gaze cu efect de seră / Foto: Freepik
Blocul din Rahova unde a avut explozia din cauza unei acumulări de gaze / Foto: Tudor Pană / Inquam Photos
Licitație ANAF pentru lucruri confiscate

pixel