În rândul statelor membre, pe primele locuri în UE după ponderea cheltuielilor pentru comunicaţii în cheltuielile totale de consum sunt gospodăriile din Bulgaria (4,8%), Grecia (4,4%) şi România (4,1%). La polul opus, gospodăriile care alocă cel mai mic procent din cheltuielile lor totale de consum pentru comunicaţii sunt cele din Luxemburg (1,3%), Marea Britanie (1,6%), Danemarca şi Austria (ambele cu 1,9%).
România aruncă 6.000 de tone de alimente zilnic
Pe parcursul ultimului deceniu, 2008-2018, comunicaţiile au fost domeniul care a înregistrat cea mai semnificativă scădere a cheltuielilor, în UE. Dacă în 2008 gospodăriile din UE alocau, în medie, 2,8% din totalul cheltuielilor de consum pentru comunicaţii, în 2018 ponderea lor a scăzut la 2,3%, ceea ce reprezintă un declin de 0,5 puncte procentuale. Între 2008 şi 2018 ponderea cheltuielilor alocate comunicaţiilor în totalul cheltuielilor de consum a scăzut în majoritatea statelor membre UE, cu excepţia a patru ţări unde au crescut, cel mai mare avans fiind înregistrat în România, de la 2,1% în 2008 până la 4,1% în 2018, adică o salt de două puncte procentuale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Producătorii auto germani,...
Exporturile Chinei au depăşit estimările luna trecută,...
Bursa de Valori Bucureşti a...
Unul dintre cei mai importanți jucători din piața...
În iunie 2025, peste 3,6...
Oferta operatorului bursier...
Prețurile alimentelor, din nou...
Ministerul Mediului și...
Industria de media și...
Activele fondurilor de pensii...
China este aproape de a depăşi...
Consiliul de Administraţie al...
ANAF a publicat calendarul...
Consiliul Concurenţei a...
Asigurarea pentru accidente de...