Registrul Comerțului: modificări legislative și taxe noi în dezbatere publică
Ministerul Justiției propune...
Astfel, pentru clienţii rezidenţiali, preţul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV şi voce) şi pentru fiecare abonament mobil va fi majorat cu 2 lei (TVA inclusă), adică 0,42 de euro (TVA inclusă), a anunţat compania, într-un comunicat transmis, joi, Agerpres.
Telekom ar putea să reintroducă în grilă programele Discovery
'În contextul creşterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicaţii, precum şi pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom România este nevoită să modifice condiţiile de furnizare a serviciilor de comunicaţii electronice şi să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicaţii din portofoliul său. Această modificare este influenţată şi de creşterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual (...) Toţi clienţii rezidenţiali vor fi informaţi cu privire la aceste modificări, atât prin canale de informare electronice, cât şi prin intermediul notificărilor transmise prin serviciile de curierat. Această ajustare nu se aplică preţurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. De asemenea, majorarea nu se aplică serviciului de telefonie fixă, în cazul în care acesta este singurul tip de serviciu contractat de la Telekom Romania', se arată în comunicatul operatorului telecom.
Sondajele realizate în rândul clienţilor companiei relevă faptul că 69% dintre utilizatorii Mobil Nelimitat ar recomanda cu mare încredere produsul prietenilor şi familiilor, iar 74% dintre cei care deţin serviciul Smart WiFi ar face acelaşi lucru.
Conform datelor oficiale, la sfârşitul celui de-al treilea trimestru din 2019, Telekom Romania înregistra 2,1 milioane de utilizatori ai serviciilor de voce fixă (inclusiv FMC), în scădere cu 0,9% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce baza totală de clienţi pe segmentul telefoniei mobile era de 4,2 milioane, cu 9% mai puţin raportat la perioada de referinţă. În acelaşi timp, veniturile consolidate ale companiei au ajuns, în T2 din 2019, la 243,5 milioane de euro, ceea ce reprezintă un avans de 7,4% faţă de perioada similară a anului anterior.
Telekom Romania este prezentă pe piaţa românească din anul 2014, după rebrandingul comun al Romtelecom şi Cosmote România. Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministerul Justiției propune...
Nicușor Dan, trei luni la...
Euro trece de 5,06 lei, dolarul...
Între decembrie 2024 și mai 2025, România a traversat...
77% dintre români cred că se...
Moneda națională a Iranului se...
Vienna Insurance Group, profit...
DN AGRAR, afacerea cu lapte...
Contribuabilii care greșesc în...
Românii aflați în situație de sărăcie energetică pot...
Jean Vişan, noul director general interimar al Romsilva....
Prețurile oxidului de neodim și...
AAAS a aprobat procedura pentru...
Adrian Negrescu: Extinderea...
Românii se implică tot mai mult...
Mediul de business din România...
Casa Națională de Pensii a...
SpaceX a amânat din nou...
BNR: România are un deficit de...
Coaliția pregătește schimbări...