Dacă inițial acest lucru se va implementa în Italia, Irlanda și Australia, pe viitor această decizie va fi valabilă și în România.
Instagram a hotărât acest lucru pentru a evita postările artificiale, al căror cop este doar atragerea de like-uri.
În plus, se dorește eliminarea competiției între utilizatori.
„Vrem ca Instagramul să fie un loc în care oamenii se simt confortabil să se exprime așa cum simt", a spus Mia Garlick, director al Facebook pentru Australia și Noua Zeelandă".
„Sperăm că acest test va îndepărta presiunea generată de numărul de like-uri pe care o postare îl va primi, iar în acest fel utilizatorii se vor focusa pe postatul de lucruri care le plac".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Conturile Spotify reprezintă active digitale valoroase...
China face un pas înainte în...
A încetat din viaţă Papa Francisc.
Cristina Popescu, directorul...
Șocul comercial declanșat de...
Numărul firmelor dizolvate, în scădere cu 8,73% în...
China acuză SUA de abuz...
Producţia de ţiţei a României a scăzut cu 7, 6% în...
Cifrele săptămânii de la Bursa...
Potrivit unui studiu, circa 15%...
Ucraina ar putea avea nevoie să importe până la 6,3...
Preşedintele Renault,...
Un avion Boeing destinat Chinei...
Numărul locuinţelor asigurate...
Redacţia DC Business vă urează...
Grupaj de ştiri.
În noile condiții generate de războiul tarifelor,...
Indicele dolarului scade sub pragul de 100, în timp ce aliați tradiționali...
Cererea globală de cupru explodează: investiții de peste...
Volkswagen ar putea muta o...