IMM-uri ar putea primi o nouă păsuire privind e-Factura. Florin Jianu a făcut precizări
Microîntreprinderile din...
Șantierul naval din Mangalia (DSMa) se confruntă cu o scădere drastică a volumului de muncă, iar în lipsa unor măsuri concrete, există riscul iminent de întrerupere temporară a activității pentru majoritatea angajaților pentru o perioadă îndelungată. Rezultatele financiare negative și datoriile colosale către creditori (Grupul DAMEN) amplifică riscul de insolvență, iar divergențele dintre acționari pot conduce la un litigiu la Curtea de Arbitraj.
Suntem profund îngrijorați de disputele dintre acționari și de consecințele negative potențiale ale acestora asupra angajaților societății DSMa. Este esențial ca interesele angajaților să fie luate în considerare și să se acorde o atenție deosebită stabilirii unei strategii care să asigure continuitatea și stabilitatea locurilor de muncă din șantierul naval din Mangalia.
În concluzie, situația actuală a șantierului naval DSMa din Mangalia este una deosebit de urgentă și critică, iar viitorul locurilor de muncă și al comunității locale depinde de soluțiile și acțiunile care trebuie luate urgent. Economia municipiului Mangalia se bazează în mare parte pe veniturile generate de șantierul naval, acesta fiind principalul angajator local.
Ne exprimăm încrederea că preocupările și solicitările noastre vor fi luate în considerare. Cu sprijinul Guvernului României și al tuturor părților implicate, vom reuși să identificăm și să implementăm soluțiile necesare pentru a depăși această perioadă dificilă.
În acest sens, vă rugăm să luați în considerare organizarea unei întâlniri cu lucrătorii din Mangalia și reprezentanții acestora, preferabil la șantierul naval din Mangalia. Scopul acestei întâlniri este să ne comunicați informații despre modalitatea de administrare a șantierului în eventualitatea retragerii partenerului străin, având în vedere notificările privind încetarea contractului de asociere și cererea de despăgubire transmise de către Partenerul Străin DAMEN HOLDING BV.
De asemenea, ne interesează și viziunea generală a Acționarului Majoritar, Statul Român, prin Ministerul Economiei, cu privire la misiunea și obiectivele societății. Deși obiectivul principal este realizarea de profit, rezultatele financiare negative sunt în contradicție directă cu acest scop fundamental al oricărei afaceri. Considerăm că este esențial să fim informați despre măsurile de redresare a șantierului, asigurarea unui portofoliu de comenzi și protejarea forței de muncă.
În numele celor 1500 de lucrători români rămași în șantierul naval din Mangalia, adresăm această petiție către dumneavoastră, în contextul situației critice cu care ne confruntăm. Scopul acestei petiții este de a obține sprijinul necesar pentru protejarea locurilor de muncă și redresarea șantierului naval din Mangalia, considerat un obiectiv strategic de interes național, unde statul român, prin Ministerul Economiei, deține 51% din acțiuni.
Șantierul naval din Mangalia (DSMa) se confruntă cu o scădere drastică a volumului de muncă, iar în lipsa unor măsuri concrete, există riscul iminent de întrerupere temporară a activității pentru majoritatea angajaților pentru o perioadă îndelungată. Rezultatele financiare negative și datoriile colosale către creditori (Grupul DAMEN) amplifică riscul de insolvență, iar divergențele dintre acționari pot conduce la un litigiu la Curtea de Arbitraj.
Suntem profund îngrijorați de disputele dintre acționari și de consecințele negative potențiale ale acestora asupra angajaților societății DSMa. Este esențial ca interesele angajaților să fie luate în considerare și să se acorde o atenție deosebită stabilirii unei strategii care să asigure continuitatea și stabilitatea locurilor de muncă din șantierul naval din Mangalia.
În concluzie, situația actuală a șantierului naval DSMa din Mangalia este una deosebit de urgentă și critică, iar viitorul locurilor de muncă și al comunității locale depinde de soluțiile și acțiunile care trebuie luate urgent. Economia municipiului Mangalia se bazează în mare parte pe veniturile generate de șantierul naval, acesta fiind principalul angajator local.
Ne exprimăm încrederea că preocupările și solicitările noastre vor fi luate în considerare. Cu sprijinul Guvernului României și al tuturor părților implicate, vom reuși să identificăm și să implementăm soluțiile necesare pentru a depăși această perioadă dificilă.
În acest sens, vă rugăm să luați în considerare organizarea unei întâlniri cu lucrătorii din Mangalia și reprezentanții acestora, preferabil la șantierul naval din Mangalia. Scopul acestei întâlniri este să ne comunicați informații despre modalitatea de administrare a șantierului în eventualitatea retragerii partenerului străin, având în vedere notificările privind încetarea contractului de asociere și cererea de despăgubire transmise de către Partenerul Străin DAMEN HOLDING BV. De asemenea, ne interesează și viziunea generală a Acționarului Majoritar, Statul Român, prin Ministerul Economiei, cu privire la misiunea și obiectivele societății. Deși obiectivul principal este realizarea de profit, rezultatele financiare negative sunt în contradicție directă cu acest scop fundamental al oricărei afaceri. Considerăm că este esențial să fim informați despre măsurile de redresare a șantierului, asigurarea unui portofoliu de comenzi și protejarea forței de muncă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Microîntreprinderile din...
Atât Londra cât și Berlinul au...
Analistul financiar Adrian...
Ministrul Muncii și...
Cei care ar urma să adopte...
România a devenit o ţară extrem...
Curs valutar BNR, 9 mai 2024.
APIA eliberează adeverințe...
În copilărie, Devante Cuthbertson era convins că, într-o...
Norvegia oferă 37 de noi blocuri pentru explorări...
Fenomenul "shrinkflaţiei" -...
Ministrul Economiei apreciază...
Fondurile europene au un rol...
Incidentul produs în noaptea de 8 spre 9 mai a dus la...
Producătorul auto japonez Mitsubishi Motors, aliat al...
La finalul demonstrației sale,...
Cele mai populare companii din...
Întrebarea este dacă această...
Ruxandra Popescu, Director PwC...
Fundația pentru Apărarea...
Potrivit informațiilor de presă se pare că noile modele...
Proiectele de acte normative...
Printre licențele revocate se numără și cele care...
Contractele futures la porumb,...
Cultura de cireșe în România...