Servicii financiare alternative. Topul preferințelor românilor
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Încrederea, un factor esențial
Încrederea, un factor esențial
Analizând motivele care au stat la baza orientării clienților spre serviciile financiare alternative, observăm că cel mai important aspect de care s-a ținut cont este încrederea – 40%, arată al treilea val al studiului cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor” (eșantion reprezentativ la nivel național de 1123 respondenți, internet users, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions în noiembrie 2018.

Sunt, de asemenea, apreciate lipsa birocrației (37%), alimentarea foarte rapidă a cardului propriu (34%), transferurile instante către alți deținători de servicii financiare alternative (30%), cursul de schimb avantajos (29%), posibilitatea retragerii de bani de la orice bancomat, fără comision (28%), sistemul bine securizat (27%).

Citește și Piața asigurărilor este în creștere în România

Românii care nu apelează la servicii financiare alternative își justifică opțiunea aducând în prim-plan lipsa de informații cu privire la avantajele utilizării unor astfel de servicii (32%). „Printre motivele enumerate de aceștia se mai regăsesc lipsa ocaziei de utilizare (25%), teama datorată lipsei informațiilor de utilizare (21%) și gradul înalt de satisfacție în relația cu banca actuală (21%)”, afirmă Julien Zidaru, Managing Partner Exact Business Solutions.

Telekom Banking și Orange Money – brandurile cu cea mai ridicată notorietate

Telekom Banking obține cele mai mari procentaje – 41%, fiind urmat de Orange Money (21%), iCARD (9%), Revolut (7%) și Monese (6%).

Telekom Banking, Orange Money, Revolut și Monese – cele mai folosite servicii financiare alternative

Referindu-ne la serviciile financiare alternative utilizate, Telekom Banking înregistrează o rată de utilizare în rândul populației utilizatoare de internet de 7%, fiind urmat de Orange Money - cu 3% și Revolut, respectiv Monese - ambele cu 2%.

Telekom Banking, Orange Money și iCARD – în intențiile de cumpărare ale românilor

Telekom Banking reprezintă tot prima opțiune (11%) și atunci când este analizată probabilitatea ca un român, utilizator de internet, să folosească în viitor serviciile financiare alternative. Orange Money este menționat de 7% dintre respondenți, iar iCARD de un procent de 3%.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Număr record de firme radiate în România

În primele trei luni ale anului peste 25.000 de firme au...

Plăți de 119 milioane de euro pentru agricultori

Cele mai semnificative plăți, în valoare de 112,7...

Programul de Paște al magazinelor Lidl din România

Cum funcționează magazinele Lidl în zilele Sărbătorilor...

De Sărbători, românii riscă amenzi de până la 5000 de lei

Sunt prevederi legislative pe care românii fie nu le...

Record de mortalitate în fermele de somon din Norvegia

Aproape 63 de milioane de somoni au murit prematur anul...

Schimbare la vârful Tuborg România

Tuborg România anunță o schimbare în managementul organizației, prin...

Italia stimulează angajările prin bonusuri pentru companii

Guvernul italian a aprobat marți un pachet de legi axat...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel