Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Calitatea şi performanţele ParkLake au dovedit în timp poziţia sa dominantă şi de lider în ţară. Parklake a fost cel mai premiat centru comercial cu 3 premii importante europene, la categoria „cel mai bun dezvoltator de retail din Europa Centrală şi de Est”, fiind si primul centru comercial din România premiat de către ICSC. Calitatea remarcabilă a spaţiului comercial ParkLake ce se întinde pe o suprafaţă de 70.000 m2, cu mai mult de 200 de magazine deschise, este dovedită de suprafaţa totală închiriată care a ajuns la peste 98% şi care include chiriaşi de top. Deschis în septembrie 2016, cu o investiţie de 180 de milioane de euro prin parteneriatul de tip join venture, ParkLake se adresează unui număr de peste 1,4 milioane de locuitori. Până la finalul lunii octombrie 2018, centrul comercial a înregistrat o creştere cu mai mult de 10% în numărul de vizite şi vânzări, faţă de primele luni ale lui 2017.
Thanos Efthymiopoulos Sonae Sierra, Managing Director, responsibil pentru Investiţii, Asset Management şi Finanţe în România şi Grecia, a declarat: “Am achiziţionat participaţia Caelum Development din cadrul ParkLake, în ideea consolidării poziţiei noastre pe piaţa din România, unde ne dorim să creştem. Această tranzacţie este o dovadă a încrederii noastre continue în performanţa unui astfel de loc cu potenţial. ParkLake a devenit un punct de reper în România şi ne dorim să îmbunătăţim şi mai mult valoarea acestui centru, care este menţionat deja ca punct de referinţă în ţară.”
Centrul comercial ParkLake îmbină perfect natura din jurul parcului împreună cu atmosfera de familie caracteristică zonei, creând astfel o experienţă de neuitat. Centrul comercial este o destinaţie în sine, oferind cele mai bune experienţe la cumpărături, unde vizitatorilor le sunt prezentate concept inovatoare de retail şi de petrecere a timpului liber, cu o combinaţie unică de chiriaşi. Arhitectura şi design-ul atrăgător se îmbină perfect cu parcul din apropiere, devenind o extensie naturală a acestuia, asigurând în acelaşi timp o şedere plăcută şi comfortabilă. Această dezvoltare a pavat cu succes calea pentru o lume de experienţe care reflectă motto-ul “Mai mult decât cumpărături.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...