O măsură care, în opinia analiştilor, ar putea distruge plăcerea turişilor, dar şi a spanilor, de a mai cutreiera magazinele. Totuşi, autorităţile par hotărâte să meargă până la capăt, având în vedere că în Spania a devenit foarte populară o schemă „şmecheră” pentru comenzile online: clientul alege un model, îl probează, după care îl cumpără pe internet.
Introducerea respectivei taxe pe cabina de probă din magazine a fost propusă de consilierul pe probleme financiare şi economice din Castilia, María del Pilar del Olmo.
„Dacă nu facem nimic, clienţii vor continua să comande online hainele alese”, şi-a justificat ea demersul, subliniind că a venit timpul pentru idei inovatoare şi măsuri de protecţie a întreprinderilor mici împotriva marilor corporaţii transnaţionale care lucrează prin intemediul internetului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Un studiu publicat de Banca...
Guvernul României urmează să...
Agenția Națională pentru...
Ministerul Dezvoltării,...
Larry Fink, CEO al companiei de...
Curs valutar, 22 ianuarie 2025.
Președinta Comisiei Europene,...
China a stabilit un nou record...
Deficitul bugetar al României crește, contrar tendinței...
Ilie Bolojan a anunţat planul...
Bursele și moneda Chinei sub...
Cifre oficiale de la INS despre producţia de cărbune a...
Revolut lansează o nouă...
Dolarul crește ușor pe fondul...
Agenția Națională de...
Alegerea lui Donald Trump în...
Statele Unite vor impune taxe...
România a primit un semnal...
Presa din Coreea de Nord a relatat despre ceremonia de...
Rusia a capturat două dintre...
Comisia Europeană a lansat, pe...