O măsură care, în opinia analiştilor, ar putea distruge plăcerea turişilor, dar şi a spanilor, de a mai cutreiera magazinele. Totuşi, autorităţile par hotărâte să meargă până la capăt, având în vedere că în Spania a devenit foarte populară o schemă „şmecheră” pentru comenzile online: clientul alege un model, îl probează, după care îl cumpără pe internet.
Introducerea respectivei taxe pe cabina de probă din magazine a fost propusă de consilierul pe probleme financiare şi economice din Castilia, María del Pilar del Olmo.
„Dacă nu facem nimic, clienţii vor continua să comande online hainele alese”, şi-a justificat ea demersul, subliniind că a venit timpul pentru idei inovatoare şi măsuri de protecţie a întreprinderilor mici împotriva marilor corporaţii transnaţionale care lucrează prin intemediul internetului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
România e cea de-a doua ţară din Uniunea Europeană...
Un inculpat trimis în judecată...
Ministerul Energiei a modificat...
Bursa de Valori Bucureşti a...
Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru...
BNR a publicat noile rate ale...
Aurul devine prea scump pentru...
De pildă, penicilina nu se mai...
Dolarul american se prăbușește...
Autoritatea Națională de...
Ministerul Finanțelor acordă...
Reuters explică, într-o...
Înalta Curte de Casație și...
Prețurile la electricitate...
Persoanele cu handicap care...
Conturile Spotify reprezintă active digitale valoroase...
China face un pas înainte în...
A încetat din viaţă Papa Francisc.