O măsură care, în opinia analiştilor, ar putea distruge plăcerea turişilor, dar şi a spanilor, de a mai cutreiera magazinele. Totuşi, autorităţile par hotărâte să meargă până la capăt, având în vedere că în Spania a devenit foarte populară o schemă „şmecheră” pentru comenzile online: clientul alege un model, îl probează, după care îl cumpără pe internet.
Introducerea respectivei taxe pe cabina de probă din magazine a fost propusă de consilierul pe probleme financiare şi economice din Castilia, María del Pilar del Olmo.
„Dacă nu facem nimic, clienţii vor continua să comande online hainele alese”, şi-a justificat ea demersul, subliniind că a venit timpul pentru idei inovatoare şi măsuri de protecţie a întreprinderilor mici împotriva marilor corporaţii transnaţionale care lucrează prin intemediul internetului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Producţia de gaze a României a...
Spotify va majora prețurile pe măsură ce investește în...
Decizie privind plata...
Ministerul Investițiilor și...
Un tânăr designer auto, devenit...
Luni, 25 august, este termenul...
Guvernul a aprobat criteriile...
Poliția din Dubai a dejucat în...
Canicula diminuează recolta de...
Hidroelectrica vine cu...
Administrația Trump plănuiește...
Direcția Generală Antifraudă...
Ghidul Rabla Auto a intrat în dezbatere publică....
Guvernul a decis amânarea...
Ministerul Energiei lucrează la...
O casă ca din filmele SF,...
Informaţii de ultimă oră...
Casa Albă s-a alăturat TikTok,...
Economia Germaniei a intrat pe...
Argintul urcă în preferinţele...
- Pilonul II, „bani de buzunar”...
Hidroelectrica transmite clarificări referitoare la cota...