Bitcoin, spre pragul de 100.000 USD: Ce schimbări aduce noul val de optimism cripto
Bitcoin, cea mai mare...
Producătorii auto analizează posiblitatea de a acorda finanţare suplimentară pentru consorţiul Ionity GmbH, care din 2017 a început să construiască staţii de încărcare ultra-rapide de-a lungul autostrăzilor din Europa, urmând exemplul reţelei Supercharger pusă la punct de constructorul Tesla Inc. După ce anul trecut vânzările de automobile electrice s-au triplat în Europa, constructorii auto se tem că timpii mari de aşteptare la staţiile de încărcare ar putea să îi descurajeze pe posibilii cumpărători de automobile electrice, transmite Agerpres.
Ionity şi acţionarii săi discută un plan de creştere pentru viitor, inclusiv o extindere rapidă a infrastructuri de încărcare. "Sunt analizate oportunităţi suplimentare de investiţii", a declarat directorul general Michael Hajesch.
Citește și: Risipă uriașă de bani publici. Miliarde irosite de SUA în investiții fără rost
Orice finanţare suplimentare ar permite Ionity să înceapă să ia în vizor şi zonele urbane precum şi drumurile mai puţin frecventate unde în prezent staţiile de încărcare sunt absente. Fiecare dintre acţionarii de la Ionity, care pe lângă VW şi BMW numără Daimler AG, Ford Motor Co. şi Hyundai Motor Group, a invesitt deja aproximativ 200 milioane de euro în acest joint-venture.
În 2020, Europa a devansat China, devenind regiunea lumii unde au fost vândute cele mai multe automobile electrice, graţie subvenţiilor guvernamentale generoase combinate cu ameninţarea unor amenzi consistente pentru emisii poluante. Pe măsură ce automobilele electrice cresc, numai VW intenţionează să îşi dubleze vânzările de automobile electrice în acest an, producătorii fac lobby pe lângă Uniunea Europeană şi guvernele naţionale pentru a sprijini o strategie care vizează un milion de staţii publice de încărcare până în 2024, faţă de 224.500 de staţii câte erau anul trecut.
De la înfiinţarea sa, în 2017, Ionity a construit aproximativ 400 de staţii de încărcare ultra-rapide de-a lungul autostrăzilor din Europa, începând din Portugalia şi până în Finlanda.
În paralel alţi constructori auto au decis să lanseze propriile lor iniţiative în domeniul staţiilor de încărcare. Audi, o marcă de lux din portofoliul VW, a decis să îşi construiască propria sa reţea de staţii de încărcare în zonele urbane, a declarat luna trecută directorul general de la Audi, Markus Duesmann, motivând această decizie prin riscul încetinirii vânzărilor de automobile electrice din cauza lipsei de infrastructură adecvată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bitcoin, cea mai mare...
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...