Noutatea, care se rulează și desfășoară în mod automat, va apărea în magazine în 2019. Mecanismul de ”pliere” este acționat cu ajutorul unui buton.
Noul dispozitiv arată ca o cutie banală, unde este ”pitit”, practic, televizorul. La comanda proprietarului, televizorul iese din ascunzătoare, desfășurându-se în toată splendoarea lui.
Prototipul noului produs a fost prezentat la expoziția internațională CES. Când anume va ajunge la vânzare nu se știe încă. Prețul este, la rândul lui, un secret bine păstrat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Pieţele financiare şi-ar putea...
Ministerul Finanţelor continuă...
România se numără din nou...
Bluesky, platforma socială descentralizată care a...
Bitcoin continuă să surprindă...
Bursa de Valori Bucureşti a închis în creştere şedinţa...
Indicele bancar ROBOR a înregistrat o nouă creştere.
Rusia este principalul...
Banca Naţională a comunicat...
Autoritatea Electorală...
Gabriel Zetea, noul președinte...
Declarațiile președintelui ales...
O analiză a BERD pe această...
BNR a transmis un comunicat în care sunt prezentate...
Pasiune, ritm, culoare - aceasta este Spania, iar...
Această măsură este esențială pentru ca Turcia să poată...
O realitate care ridică semne...
Analistul economic Adrian...
În mod specific, compania este interesată de...
Una dintre cele mai mari și...
Confortul și funcționalitățile...
Este o decizie majoră, care reflectă ambițiile Huawei de a-și construi un...