Bitcoin, spre pragul de 100.000 USD: Ce schimbări aduce noul val de optimism cripto
Bitcoin, cea mai mare...
Vânzările observate au scăzut cu 12,5% de la o lună la alta în decembrie și cu 4,8% în ianuarie, o scădere bruscă față de creșterea de peste 50% înregistrată de aplicația chineză de comerț electronic la jumătatea anului trecut, potrivit datelor Bloomberg Second Measure, care urmăresc un subset de tranzacții cu carduri de credit și de debit din SUA. În general, vânzările cu amănuntul din SUA au crescut în decembrie.
Numărul americanilor care fac cumpărături pe Temu este, de asemenea, în scădere, potrivit datelor Second Measure, în timp ce un sondaj realizat la sfârșitul lunii ianuarie de Morgan Stanley a constatat că aproape o treime dintre utilizatorii săi intenționează să facă mai puține cumpărături pe aplicație în următoarele trei luni - doar eBay Inc. și Etsy Inc. au avut perspective mai slabe.
Este posibil ca Temu să fi cheltuit pentru Super Bowl zeci de milioane de dolari - o reclamă de 30 de secunde în timpul meciului de duminică seara a costat aproximativ 7 milioane de dolari. Căutările pe internet pentru aplicație au crescut brusc atunci când au fost difuzate reclamele sale, potrivit datelor Google Trends, dar căutările au scăzut constant de la începutul lunii iulie 2023.
Veniturile și cifrele de utilizatori în scădere ridică semne de întrebare dacă nu cumva creșterea explozivă a Temu în SUA se apropie de sfârșit cu mult înainte de a reprezenta o amenințare reală pentru giganți precum Amazon.com Inc. care a câștigat cotă de piață în decembrie, deoarece cumpărătorii au dat prioritate livrărilor rapide față de prețurile mici ale Temu, dar livrările lente.
Vânzările din ianuarie ale Temu au crescut cu 805% față de ianuarie 2023, potrivit datelor Second Measure, o creștere de patru ori mai mare decât cea a companiei Space Exploration Technologies Corp. de pe locul al doilea și mult peste cea a rivalului Amazon, de 1,7%.
Acțiunile companiei mamă a Temu, PDD Holdings Inc. au scăzut cu aproape 10% în acest an, dar evaluarea sa a oscilat în jurul celei a rivalului Alibaba Group Holding Ltd., care are vânzări de peste trei ori mai mari decât cele ale PDD.
Un plan anunțat recent de a deschide platforma sa pentru vânzătorii americani și europeni ar putea stimula comenzile, spun analiștii. Dar o revenire la creșterea sa rapidă ar necesita ca PDD să continue să ofere reduceri și rabaturi abrupte. Marjele au scăzut în ultimele trimestre și este de așteptat să continue să scadă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bitcoin, cea mai mare...
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...