Tenișii lui Iisus s-au vândut cu 4.000 de $

Autor: Matei Ion
Data publicării:
Tenișii lui Iisus
Tenișii lui Iisus
Tenişii lui Iisus, creaţi de un studio de design din New York şi care conţin în interiorul tălpilor apă sfinţită din râul Iordan, au fost vânduţi la câteva minute după ce au fost lansaţi online cu preţul de 4.000 dolari, potrivit presei americane, citată vineri de EFE.

Studioul de design MSCHF, cu sediul în Brooklyn, a cumpărat o pereche de pantofi de sport - modelul Nike Air Max 97 - la preţul de piaţă de 160 de dolari şi le-a oferit apoi un nou design, adăugând un crucifix aurit şi injectând apă sfinţită în talpa pantofilor.

Noii "Tenişi ai lui Iisus", care au fost puşi în vânzare marţi la preţul de 1.425 de dolari, s-au vândut într-un singur minut, a dezvăluit directorului comercial al firmei, Daniel Greenberg, pentru postul de televiziune CBS.

Tenişii conţin în talpă apă sfinţită din râul Iordan, au fost sfinţiţi de un preot, iar designerii newyorkezi au brodat un crucifix auriu pe şireturile de la pantoful drept. Pe partea exterioară a pantofului sport a fost inscripţionat un verset din Biblie, Matei 14:25. Pe limba pantofului a fost pictată o picătură roşie, care simbolizează sângele lui Iisus.

Cumpărătorul, a cărui identitate nu a fost dezvăluită, a revândut apoi perechea cu 4.000 de dolari pe site-ul de comercializare StockX.

Premieră absolută. Un iaht cum nu s-a mai construit niciodată FOTO

Potrivit MSCHF, care s-a delimitat de cea de-a doua tranzacţie, compania newyorkeză este o marcă nedefinită de abordările tradiţionale şi care îmbrăţişează spiritul contracultural, având ca scop să prezinte un nou produs în cea de-a doua şi în cea de-a patra zi de marţi din fiecare lună.

Printre proiectele sale anterioare se află "Times Newer Roman", un nou format de litere online, cu un design inspirat din clasicul Times New Roman, dar cu deosebirea că fiecare literă este cu 5-10 % mai mare, ceea ce le "permite elevilor să umple mai uşor o pagină din lucrările lor", potrivit MSCHF.

Totuşi, "Tenişii lui Iisus" sunt creaţia brandului MSCHF cu cel mai mare impact viral şi această pereche originală de pantofi sport a generat mii de comentarii online, atât pozitive, cât şi negative.

"Ne-am întrebat: 'Cum ar fi o colaborare cu încălţămintea lui Iisus?' Ar trebui, desigur, să permită mersul pe apă. Cum puteam face asta? Injectând apă în talpa unei perechi de Air Max 97 şi obţinând astfel o colaborare sfântă", a glumit Daniel Greenberg. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Contabil
Flacără la aragaz / Foto: Freepik
TVA
Fabrică de imbuteliere Pepsi

Pepsi, dată în judecată în SUA de protecția consumatorului

Comisia Federală pentru Comerț (FTC), instituția care...

ByteDance, compania mamă a TikTok
FMI
Agenție BRD
Foto: Pexels.com
foto: pexels.com
Donad Trump în timpul unei vizite la zidul de la granița cu Mexic
Bursa / sursa foto: Freepik.com
Donald Trump
foto: pexels.com
Foto: pexels.com
Foto: Pexels.com

Bani pentru fermieri. APIA, veşti bune

Peste 90% dintre fermierii eligibili, autorizați pentru...

Adrian Negrescu / Ilustrație: Oana Pavelescu
Kremlin
SUA vs China
Călin Georgescu / Foto: Inquam Photos / George Călin
Regele Philippe al Belgiei / Foto: UE
Donald Trump
Prețuri. Foto: Michael Burrows - Pexels
Robor urcă din nou

Vești proaste privind ROBOR

Evoluția ROBOR nu aduce o veste bună pentru cei care au credite la bănci.

Mihai Barbu și Marcel Ciolacu / Foto: gov.ro
Oameni traversează strada
Hobby-ul poate fi profitabil / Foto: Freepik

pixel