TikTok a înregistrat mai mult trafic decât Google în 2021
Autor: Antonia Popescu | 08 ian 2022, 17:50
TikTok anunta noi instrumente si masuri pentru a imbunatati experienta comunitatii pe LIVE
TikTok anunta noi instrumente si masuri pentru a imbunatati experienta comunitatii pe LIVE
TikTok a fost cel mai popular website în 2021, depăşind până şi Google, conform platformei Cloudflare, citată de Business Insider.

Raportul Cloudflare, 2021 Year in Review Internet Rankings, spune că TikTok a ocupat pentru prima dată prima poziţie în luna februarie a acestui an. Însă aplicaţia a început să rămână constant pe locul 1 din luna august.

Topul marchează o schimbare majoră faţă de 2020, când TikTok a deţinut locul opt în acelaşi raport, Google ocupând între timp prima poziţie.

TikTok, deţinut de o companie chineză cunoscută până recent drept ByteDance, a devenit accesibilă la nivel mondial în august 2018, când a fuzionat cu altă aplicaţie populară, Musical.ly. Influencerii şi-au îndreptat atenţia către Musical.ly după ce Vine, o platformă unde utilizatorii puteau posta videoclipuri de 7 secunde, a încetat să existe în 2017.

După ce TikTok şi Musical.ly şi-au combinat serviciile, popularitatea aplicaţiei a crescut exponenţial, informează Mediafax.

NATO: Orice ţară are dreptul de a decide alianțele din care să facă parte

TikTok a înregistrat creşteri enorme în timpul pandemiei, pe măsură ce oameni de toate vârstele au descărcat aplicaţia, considerată până nu demult o platformă orientată exclusiv către adolescenţi. Conform Statista, TikTok a raportat un plus de 180% în ceea ce priveşte gradul de utilizare în rândul persoanelor cu vârste între 15 şi 25 de ani. În T1/2020, când efectele pandemiei de Covid-19 începeau să afecteze planeta, TikTok a înregistrat 315 de milioane de descărcări la nivel mondial.

În iulie 2021, datele agregate de Sensor Data arătau că TikTok a fost descărcat de trei miliarde de ori, bornă depăşită până atunci doar de Facebook. Aplicaţia reprezintă acum destinaţia preferată a brandurilor care plănuiesc să îşi comercializeze produsele, TikTok intenţionând să îşi deschidă între timp un lanţ de restaurante în regim takeaway în SUA.

O bună parte din succesul TikTok se bazează pe algoritmul aplicaţiei, ţinut relativ ascuns de către companie. Conform unui document citat de Business Insider, platforma diversifică intenţionat pagina principală (For You Page) astfel încât utilizatorii să nu se plictisească.

Cum arată topul Cloudflare din 2021:

1. Tiktok.com

2. Google.com

3. Facebook.com

4. Microsoft.com

5. Apple.com

6. Amazon.com

7. Netflix.com

8. YouTube.com

8. Twitter.com

9. WhatsApp.com

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ştiri Recomandate

Controale la companiile din energie ale Inspecției Muncii

Inspecţia Muncii, prin inspectoratele teritoriale de...

Ultimul 747 de la Boeing: "Regina aerului" devine istorie

A revoluționat aviația și, cu cocoașa lui...

ROBOR, 1 februarie 2023. Indicele bancar a scăzut

Indicele bancar a înregistrat o nouă scădere.

Piaţa unică a împlinit 30 de ani

Comisia Europeană a publicat marţi "Raportul anual privind piaţa unică...

Spania majorează salariul minim cu 8%

Premierul spaniol Pedro Sanchez anunţă o creştere cu 8%...

Profitul net al Grupului TeraPlast a scăzut cu 64% în 2022

Profitul net al Grupului TeraPlast a scăzut cu 64% în...

Crossuri externe