Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Ministerul indonezian al Comerțului a interzis tranzacțiile de comerț electronic pe rețelele de socializare în urmă cu o lună, afirmând că a scopul acestei decizii este să protejeze comercianții și piețele offline mici și mijlocii, precum și să se asigure că datele utilizatorilor sunt protejate.
Cu o populație de peste 270 de milioane de locuitori, Indonezia a generat anul trecut tranzacții de comerț electronic în valoare de aproape 52 de miliarde de dolari, potrivit datelor furnizate de firma de consultanță Momentum Works.
Legea a reprezentat o lovitură considerabilă pentru TikTok, care se angajase în iunie să investească miliarde de dolari în Asia de Sud-Est, în principal în Indonezia, unde are un număr de 125 de milioane de utilizatori, încercând să realizeze serviciul de comerț electronic TikTok Shop.
Aplicația TikTok, deținută de gigantul tehnologic chinez Bytedance, intenționează să solicite o licență de comerț electronic și explorează cea mai bună cale pentru a face acest lucru, conform unor surse ale Reuters.
TikTok poartă discuții pentru potențiale parteneriate cu jucători locali din domeniul comerțului electronic, inclusiv cu Tokopedia de la GoTo, conform acelorași surse.
Până să-și oprească operațiunile în Indonezia în această lună, TikTok Shop livra aproximativ 3 milioane de colete pe zi în Indonezia.
TikTok a declarat că nu poate nici să confirme, nici să infirme că ia în considerare solicitarea unei licențe. Tokopedia nu a răspuns imediat la solicitările de comentarii.
YouTube, intenționează, de asemenea, să solicite o licență de comerț electronic. Platfoma a introdus în SUA un serviciu de cumpărături pentru creatori, pentru a promova produse și mărci pe platformă.
Planurile TikTok și YouTube de a solicita permise de comerț electronic în Indonezia nu au fost raportate anterior.
Proprietarul Meta Platforms, proprietar al Facebook și Instagram, a solicitat luna aceasta un tip de licență de comerț electronic care permite promovarea de bunuri pe platformele sale, dar nu și tranzacții directe de comerț electronic, a declarat directorul general pentru comerț intern al Ministerului indonezian al Comerțului, Isy Karim.
Permisul ar permite vânzătorilor să facă publicitate pentru bunuri și să realizeze studii de piață, dar nu și tranzacții, a declarat Isy, adăugând că Meta solicită acest permis pentru aplicațiile sale Facebook, WhatsApp și Instagram.
Meta nu a răspuns la solicitările de comentarii.
YouTube și TikTok nu au abordat autoritățile în legătură cu solicitarea, a spus Isy. În cazul în care TikTok ar urma să depună o cerere, a spus el, ar trebui să fie din partea unei unități naționale a companiei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...