Aurul pulverizează toate recordurile și atinge o valoare fără precedent
„Ceasul tarifelor vamale...
Ministerul indonezian al Comerțului a interzis tranzacțiile de comerț electronic pe rețelele de socializare în urmă cu o lună, afirmând că a scopul acestei decizii este să protejeze comercianții și piețele offline mici și mijlocii, precum și să se asigure că datele utilizatorilor sunt protejate.
Cu o populație de peste 270 de milioane de locuitori, Indonezia a generat anul trecut tranzacții de comerț electronic în valoare de aproape 52 de miliarde de dolari, potrivit datelor furnizate de firma de consultanță Momentum Works.
Legea a reprezentat o lovitură considerabilă pentru TikTok, care se angajase în iunie să investească miliarde de dolari în Asia de Sud-Est, în principal în Indonezia, unde are un număr de 125 de milioane de utilizatori, încercând să realizeze serviciul de comerț electronic TikTok Shop.
Aplicația TikTok, deținută de gigantul tehnologic chinez Bytedance, intenționează să solicite o licență de comerț electronic și explorează cea mai bună cale pentru a face acest lucru, conform unor surse ale Reuters.
TikTok poartă discuții pentru potențiale parteneriate cu jucători locali din domeniul comerțului electronic, inclusiv cu Tokopedia de la GoTo, conform acelorași surse.
Până să-și oprească operațiunile în Indonezia în această lună, TikTok Shop livra aproximativ 3 milioane de colete pe zi în Indonezia.
TikTok a declarat că nu poate nici să confirme, nici să infirme că ia în considerare solicitarea unei licențe. Tokopedia nu a răspuns imediat la solicitările de comentarii.
YouTube, intenționează, de asemenea, să solicite o licență de comerț electronic. Platfoma a introdus în SUA un serviciu de cumpărături pentru creatori, pentru a promova produse și mărci pe platformă.
Planurile TikTok și YouTube de a solicita permise de comerț electronic în Indonezia nu au fost raportate anterior.
Proprietarul Meta Platforms, proprietar al Facebook și Instagram, a solicitat luna aceasta un tip de licență de comerț electronic care permite promovarea de bunuri pe platformele sale, dar nu și tranzacții directe de comerț electronic, a declarat directorul general pentru comerț intern al Ministerului indonezian al Comerțului, Isy Karim.
Permisul ar permite vânzătorilor să facă publicitate pentru bunuri și să realizeze studii de piață, dar nu și tranzacții, a declarat Isy, adăugând că Meta solicită acest permis pentru aplicațiile sale Facebook, WhatsApp și Instagram.
Meta nu a răspuns la solicitările de comentarii.
YouTube și TikTok nu au abordat autoritățile în legătură cu solicitarea, a spus Isy. În cazul în care TikTok ar urma să depună o cerere, a spus el, ar trebui să fie din partea unei unități naționale a companiei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
„Ceasul tarifelor vamale...
Anul 2025 aduce un val de...
Senatul SUA l-a confirmat luni...
Guvernul reorganizează...
China dezvoltă un complex militar uriaș în vestul...
Ministerul Finanțelor a...
Bugetul Ministerului Energiei,...
Guvernul urmează să aprobe,...
Elena Cristian, analist DC...
Proiectele de acte normative...
Este uraniul un mineral critic?...
Modificări în structura de management a CEC Bank.
Guvernul va aproba, vineri,...
Bitcoin a crescut cu peste 50%...
Spațiul aerian al Belgiei, închis din cauza unei...
Creșterea prețului aurului reflectă un interes constant...
Oficialii instituției estimează că inflația va reveni la...
China și India sunt cei mai mari producători
Întâlnire importantă pentru...
H&M raportează vânzări sub...