Curs BNR. Ce face leul în mijlocul instabilității economice
Leul stagnează față de euro, dar pierde teren în fața...
El a participat la o conferinţă internaţională pe tema provocărilor cu care se confruntă aeroporturile şi a fost întrebat de jurnalişti, la plecare, cum va rezolva problema cu agenţii de handling de pe Aeroportul Otopeni.
"Am trimis notificări de reziliere tuturor agenţilor de handling, deoarece aceştia nu au acceptat niciuna dintre condiţiile noastre, respectiv modernizarea parcului auto în două etape şi acomodarea numărului de personal astfel încât să poată fi respectaţi nişte timpi", a arătat el.
Marea parte a contractelor expiră la finele anului, urmând să nu mai fie prelungite dacă firmele nu sunt de acord cu cerinţele aeroportului.
"Notificările au fost transmise săptămâna trecută şi urmează ca, în maximum 10 zile, noi să le trimitem noua formă de contract. Noi nu ne dorim să rupem contractul cu ei, să nu mai opereze pe aeroport, ci ne dorim să opereze în condiţii normale. Urmează să vedem dacă până la finele anului vor semna noile contracte sau nu. Operarea lor pe aeroport nu depinde decât de ei", a mai spus Ivan.
Firmele de handling au termen până în iunie să-şi reînnoiască parcul auto cu norme de poluare Euro 6, urmând ca până la finele anului 2020 să-şi reînnoiască tot parcul auto şi să-şi adapteze numărul de personal astfel încât să respecte timpii propuşi de aeroport, care sunt timpii standard în toată lumea.
Ivan nu a răspuns care este situaţia actuală, precizând doar că "din păcate, situaţia nu este îmbucurătoare".
"Aeroportul nu este responsabil pentru transportul pasagerilor şi procesarea bagajelor, care sunt responsabilitatea exclusivă a firmelor de handling. Noi ceea ce putem face este să îmbunătăţim şi să venim în susţinerea pasagerilor prin implementarea unor măsuri pentru agenţii de handling. O îmbunătăţire se poate observa, dar a trebuit să dăm notificări şi amenzi ca să se vadă acest lucru", a susţinut oficialul companiei de aeroporturi.
El a explicat că piaţa este liberă şi că orice companie de handling poate veni în locul celor care rămân fără contracte.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Leul stagnează față de euro, dar pierde teren în fața...
Economia zonei euro şi cea a UE...
Dobânzile interbancare ROBID și...
Formularul tipizat folosit de...
Prețul cuprului scade din nou,...
Oficial, gigantul spaniol...
Petrolul scade brusc cu aproape...
INS a publicat datele privind...
Germania riscă să rateze...
Declarația unică (Formular 212)...
Sectorul de afaceri reprezentat...
Aplicația informatică a...
Vladimir Putin nu va participa...
Piețele financiare își pierd...
Comisia Europeană propune...
Casa Albă susține că a semnat...
Angajații din România pot...
Trump încheie vizita în Golf cu...
Grupaj de știri.
România va încasa 1,3 miliarde...
Statele Unite și Qatarul au...
Construită inițial pentru a...
Datele privind inflația americană, o dezamăgire pentru...
Bursa de Valori București (BVB) a încheiat sesiunea de...