”Sărăcia este atestată statistic”. Mircea Coșea: Noul președinte trebuie să fie sincer
Deficitul bugetar pune presiune...
În 2020, Toyota a vândut 9,53 milioane de vehicule, în scădere cu 11,3% comparativ cu 2019. Chiar şi aşa este pentru prima dată după 2015 când Toyota revine în fruntea clasamentului mondial, în condiţiile în care rivalul german Volkswagen a vândut 9,3 milioane de vehicule, în scădere cu 15,2%, potrivit cifrelor publicate în cursul acestei luni.
Constructorul auto japonez, care pe lângă vehiculele marca Toyota produce şi sedanul Camry, automobilele hybrid Prius şi modelele de lux Lexus, a precizat că în 2020 a vândut 2,16 milioane de vehicule în Japonia şi 7,37 milioane de unităţi în restul lumii. În paralel, grupul Toyota a produs un număr total de 9,21 milioane de autovehicule la nivel global, cu 14,1% mai puţin decât în 2019.
Europenii aprobă reluarea zborurilor avioanelor Boeing 737 MAX
Un oficial de la Toyota a subliniat că strategia agresivă de vânzări a companiei, care a inclus lansarea mai multor modele noi, a contribuit la vânzări relativ solide în 2020 comparativ cu alţi producători. "Vânzările noastre au scăzut comparativ cu anul precedent din cauza pandemiei, însă declinul a fost limitat la unul de ordinul a 10%", a spus oficialul.
Toyota a profitat în special de faptul că vânzările sale pe piaţa din China au crescut cu 10,9% anul trecut până la 1,8 milioane de unităţi. De asemenea, grupul japonez a vândut 2,1 milioane automobile în SUA, cea mai mare piaţă a sa.
Producătorul nipon Nissan Motor Co, unul dintre cei trei membri alianţei cu Renault SA şi Mitsubishi Motors Corp., urmează să anunţe şi el în cursul acestei zile cifrele referitoare la vânzările din 2020 însă cu toate acestea analiştii se aşteaptă ca grupul franco-japonez să se situeze pe locul al treilea la nivel mondial, după Toyota şi Volkswagen, ca urmare a unei reveniri mai lente a vânzărilor.
Grupul auto american General Motors Co. a deţinut titlul de cel mai mare constructor auto mondial timp de peste şapte decenii pentru ca în 2008 să cedeze coroana rivalului japonez Toyota iar în prezent GM nu mai are nicio şansă să redevină lider mondial. De asemenea, din cursă a ieşit şi alianţa Nissan-Renault-Mitsubishi, fiind afectată de scandalul provocat de arestarea lui Carlos Ghosn.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Deficitul bugetar pune presiune...
Două institute de sondare care au realizat exit poll,...
Candidatul Alianței electorale...
Candidatul independent la...
Candidatul AUR la președinția...
Aproape 13.000 de firme...
Ministrul Energiei, Sebastian...
Capitalizarea bursei scade cu...
Recent, bursele mondiale au...
Autoritățile au promis un plus de peste 9%.
Bitcoin, dincolo de statutul de...
„Vor fi necesare mai multe...
Iată cele mai importante...
Dacă folosești frecvent...
Ultima escaladare tarifară a...
Miliardarul american Elon Musk...
La Harvard, mândrie și teamă în...
Vânzările în țările europene au scăzut dramatic în...
Practic, este sfârșitul unei ere.
Deocamdată este vorba de doar câteva produse.
Totuși, nu toate sectoarele au de suferit din cauza...
Avertisment de la Buffett, falimente în scădere, scandal...
ONRC: Numărul firmelor care...
Prezență record la urne în...
Românii trebuie să-și expoateze din nou imaginația și...
Arabia Saudită, Rusia și alți...
Warren Buffett critică...