Toyota pune capăt parteneriatului cu Jocurile Olimpice

Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Jocurile Olimpice / FOTO: Facebook JO Paris 2024
Jocurile Olimpice / FOTO: Facebook JO Paris 2024
Este o decizie luată după Jocurile Olimpice de la Paris. 

Toyota a anunțat că nu își va reînnoi parteneriatul cu Comitetul Olimpic Internațional (CIO), în urma Jocurilor Olimpice de la Paris. Motivul? Influența tot mai mare a politicului în derularea acestui eveniment, care îi plasează, practic, pe sportivii care ar trebui să fie în centrul atenției, pe planul doi. În 2015, producătorul auto japonez a încheiat un acord de sponsorizare pe 10 ani cu CIO.

Nu ajung în lumina reflectoarelor

„M-am întrebat de ceva vreme dacă evenimentul îi pune într-adevăr pe sportivi în lumina reflectoarelor”, a spus președintele Toyota, Akio Toyoda, adăugând că a simțit că evenimentul devine „din ce în ce mai politic”.

Povestea sportivilor

„După părerea mea, Jocurile Olimpice trebuie să fie povestea acestor sportivi din toate țările, care, după patru ani de pregătiri intense, de sacrificii și renunță, se confruntă cu tot felul de provocări, realizând imposibilul”, a spus Toyoda. într-un podcast lansat de companie pe canalul de YouTube

Nu este singurul

De fapt, producătorul auto a urmat exemplu alte companii japoneze, Panasonic, care și-a încheiat, la rândul ei, cu CIO. Panasonic și-a anunțat retragerea la începutul acestei luni, invocând „considerații de management”. Renumitul producător de aparatură electronică a declarat pe 10 septembrie că a convenit cu CIO să nu-și prelungească acordul de sponsorizare atunci când contractul actual expiră în decembrie.

Modalitate de sponsorizare

Panasonic a devenit un „partener global oficial al Jocurilor Olimpice” în 1987 și și-a extins sponsorizarea la Jocurile Paralimpice din 2014. Dar a decis să pună capăt acestui parteneriat „întrucât grupul analizează continuu modul în care sponsorizarea ar trebui să evolueze cu considerente de management mai largi.

„În urma acestei revizuiri și după consultări ample cu CIO, părțile au convenit să nu reînnoiască Acordul de parteneriat olimpic și paralimpic”, a spus Panasonic fără a oferi detalii. Radiodifuzorul public japonez NHK a anunțat, de asemenea, că va înceta să mai sponsorizeze Jocurile Olimpice.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Volodimir Zelenski, la Consiliul European
SUA investesc 3,5 miliarde de dolari în sateliți militar
Fibră optică / Foto: Freepik
Obligații noi pentru companiile private
Nu a fost semnat acordul cu Mercosur

Ce urmează pentru acordul de liber schimb UE–Mercosur

Uniunea Europeană a amânat aprobarea și semnarea...

Ingineri proiectanți / Foto: Freepik
Muncitori / Foto: Freepik
Curs valutar. Sursa: Freepik.com
Freepik.com
Bani / Foto: Freepik
Bani. Freepik.com
Un răspuns scurt și la obiect
Benzinarie. Foto: Freepik.com
Bursă / Foto: Freepik
Analistul financiar Adrian Negrescu / FOTO: Facebook
Starlink / Foto: Arhiva Starlink / Flickr

Un satelit Starlink va cădea pe Pământ

Unul dintre sateliții de internet Starlink ai SpaceX a...

Care europeni vor plăti cel mai mult pentru masa de Crăciun

Spania rămâne pe primul loc, în timp ce familiile se...

LIDL

Programul magazinelor LIDL de sărbători

Programul magazinelor LIDL de Crăciun şi Revelion.

Mai multe persoane se uită cu neîncredere la un document / Foto: Freepik
Prof. Mircea Coșea
Protest al fermierilor belgieni la Bruxelles / Captură video
Bani / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos

pixel