TVA 11% sau 21%? Ghid complet al noilor cote de la 1 august
Cota redusă de TVA este păstrată doar pentru anumite...
Toyota a anunțat că nu își va reînnoi parteneriatul cu Comitetul Olimpic Internațional (CIO), în urma Jocurilor Olimpice de la Paris. Motivul? Influența tot mai mare a politicului în derularea acestui eveniment, care îi plasează, practic, pe sportivii care ar trebui să fie în centrul atenției, pe planul doi. În 2015, producătorul auto japonez a încheiat un acord de sponsorizare pe 10 ani cu CIO.
Nu ajung în lumina reflectoarelor
„M-am întrebat de ceva vreme dacă evenimentul îi pune într-adevăr pe sportivi în lumina reflectoarelor”, a spus președintele Toyota, Akio Toyoda, adăugând că a simțit că evenimentul devine „din ce în ce mai politic”.
Povestea sportivilor
„După părerea mea, Jocurile Olimpice trebuie să fie povestea acestor sportivi din toate țările, care, după patru ani de pregătiri intense, de sacrificii și renunță, se confruntă cu tot felul de provocări, realizând imposibilul”, a spus Toyoda. într-un podcast lansat de companie pe canalul de YouTube
Nu este singurul
De fapt, producătorul auto a urmat exemplu alte companii japoneze, Panasonic, care și-a încheiat, la rândul ei, cu CIO. Panasonic și-a anunțat retragerea la începutul acestei luni, invocând „considerații de management”. Renumitul producător de aparatură electronică a declarat pe 10 septembrie că a convenit cu CIO să nu-și prelungească acordul de sponsorizare atunci când contractul actual expiră în decembrie.
Modalitate de sponsorizare
Panasonic a devenit un „partener global oficial al Jocurilor Olimpice” în 1987 și și-a extins sponsorizarea la Jocurile Paralimpice din 2014. Dar a decis să pună capăt acestui parteneriat „întrucât grupul analizează continuu modul în care sponsorizarea ar trebui să evolueze cu considerente de management mai largi.
„În urma acestei revizuiri și după consultări ample cu CIO, părțile au convenit să nu reînnoiască Acordul de parteneriat olimpic și paralimpic”, a spus Panasonic fără a oferi detalii. Radiodifuzorul public japonez NHK a anunțat, de asemenea, că va înceta să mai sponsorizeze Jocurile Olimpice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Cota redusă de TVA este păstrată doar pentru anumite...
Premierul Ilie Bolojan a...
România se confruntă cu o criză...
UiPath îl numește pe David...
Ministerul Transporturilor și...
Giganții industriali europeni...
Analistul economic Petrișor...
Rovinieta se scumpește din...
Vicepremierul Tanczos Barna a...
Curs valutar BNR, 3 iulie 2025.
Preşedintele Cartel Alfa,...
Criza e reală, cifrele nu mai...
Creşterea cotei generale de...
Orban mizează pe „prima casă” în campania pentru 2026.
Medicina evoluează permanent,...
Să alegi un fierăstrău...
Avertizare pentru cei care şi-au programat călătorii în...
Într-un mediu de afaceri...