Valoarea estimată a contractului pentru cele 30 de ramei noi este de 1,2 miliarde de lei (255 milioane de euro), adică 8,5 milioane de euro/bucata.
Condițiile de livrare includ 13 trenuri în trei ani şi jumătate de la semnare şi apoi, în maxim şapte ani de la semnare, Metrorex poate cere încă 17.
"Obiectul contractului este furnizarea a 13 trenuri noi de metrou, simulator instruire personal exploatare, set scule speciale (mentenanță trenuri) și serviciile accesorii (transport, asigurare, punerea în funcţiune, asistenţa tehnica în perioada garanţie, instruire personal exploatare, operare trenuri și folosire aplicaţii software) într-un termen estimat de 42 luni, cu opțiunea de suplimentare (cu maxim 17 trenuri noi), destinate operării pe Magistrala 5 de metrou, tronson Drumul Taberei – Iancului, Secțiunea Râul Doamnei – Eroilor", a comunicat Metrorex.
Citește și:Bani pentru metrou de la Comisia Europeană
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
România trăiește sub semnul...
Prețul energiei electrice pe...
Într-o perioadă în care...
Prețurile la pompă pentru...
Guvernul discută joi, 28 august...
„Pachetul doi”, doar în draft:...
Guvernul României are pe...
Ministerul Justiției propune...
Nicușor Dan, trei luni la...
Euro trece de 5,06 lei, dolarul...
Între decembrie 2024 și mai 2025, România a traversat...
77% dintre români cred că se...
Fraudele informatice raportate...
Moneda națională a Iranului se...
Vienna Insurance Group, profit...
DN AGRAR, afacerea cu lapte...
Contribuabilii care greșesc în...
Românii aflați în situație de sărăcie energetică pot...
Jean Vişan, noul director general interimar al Romsilva....
Prețurile oxidului de neodim și...