Valoarea estimată a contractului pentru cele 30 de ramei noi este de 1,2 miliarde de lei (255 milioane de euro), adică 8,5 milioane de euro/bucata.
Condițiile de livrare includ 13 trenuri în trei ani şi jumătate de la semnare şi apoi, în maxim şapte ani de la semnare, Metrorex poate cere încă 17.
"Obiectul contractului este furnizarea a 13 trenuri noi de metrou, simulator instruire personal exploatare, set scule speciale (mentenanță trenuri) și serviciile accesorii (transport, asigurare, punerea în funcţiune, asistenţa tehnica în perioada garanţie, instruire personal exploatare, operare trenuri și folosire aplicaţii software) într-un termen estimat de 42 luni, cu opțiunea de suplimentare (cu maxim 17 trenuri noi), destinate operării pe Magistrala 5 de metrou, tronson Drumul Taberei – Iancului, Secțiunea Râul Doamnei – Eroilor", a comunicat Metrorex.
Citește și:Bani pentru metrou de la Comisia Europeană
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
În ianuarie 2025, 22 din cele...
Turbulenţele provocate de...
Ce se întâmplă când schimbi...
Peste 10.000 de extrase de...
Agenția Norvegiană de Mediu
Comercianții care refuză...
BNR a publicat vineri, 11 aprilie 2025, cursul valutar...
PFA-urile, Întreprinderile...
În ultimele zile, președintele...
Mesagerul lui Trump la Kremlin: Steve Witkoff negociază...
Estonia interceptează un...
În topul salariilor minime în...
Numărul locuințelor vândute în...
Începând cu luna septembrie...
Investitorii scapă de titlurile...
UE își pregătește "bazooka"...
Grupaj de ştiri.
Atenționare privind tentative...
Dolarul american, în picaj după...