Twitter se reinventează. Elon Musk vrea să schimbe totul

Autor: Simona Haiduc
Data actualizării:
Data publicării:
Schimbări menite să aducă mai mulți bani
Schimbări menite să aducă mai mulți bani
Elon Musk a decis din nou să schimbe din temelii Twitter, companie pe care l-a preluat în noiembrie anul trecut. 

De exemplu, abonații plătitori ai platformei vor putea de acum înainte să scrie pe Twitter până la 2.000 de cuvinte. Ba chiar mai mult. Postările utilizatorilor Twitter Blue, adică cei care plătesc un abonament pentru a fi certificați pe rețeaua de socializare, vor putea să-și descrie pe larg stările de spirit, își vor putea împărtăși în detaliu gândurile și ideile. Cu alte cuvinte, se vor putea etala talentele de narator.

Noul director general al Twitter, miliardarul american Elon Musk, a decis să permită mesaje de până la 10.000 de caractere, relatează BFMTV. Este un salt uriaș, o cantitate imensă de text în comparație cu cele 140 de caractere impuse inițial la deschiderea rețelei sociale.

La acea vreme, era posibil să se trimită tweet-uri prin SMS, limitate la 120 de caractere. Odată cu adăugarea numelui de utilizator și a datei, fiecare tweet putea conține maximum 140 de caractere. Acest lucru făcea parte, de asemenea, din farmecul rețelei sociale, care a inventat o nouă formă de exprimare. Într-una sau două fraze trebuia să fii incisiv, percutant, trebuia să știi să sintetizezi esențialul, să cauți cuvintele potrivite, dar, în același timp, trebuia să fii amuzant sau să transmiți emoție. 

Mai multe cuvinte, mai mulți bani

Dar Elon Musk este un om de afaceri care gândește la scară mare. La începutul lunii februarie, el a permis noilor săi abonați plătitori să posteze 4.000 de caractere pe tweet. Iar începând de la sfâșitul săptămânii trecute, utilizatorii Twitter Blue au avut posibilitatea de a scrie 10.000 de caractere, echivalentul a aproximativ 2.000 de cuvinte, și de a adăuga bold sau italice pentru a evidenția anumite pasaje din textul lor.

Anunțul a fost făcut pe rețeaua de socializare, prin intermediul contului "Twitter Write". Potrivit contului, noua funcție a Twitter Blue are ca scop "îmbunătățirea experienței" utilizatorilor. Dimpotrivă, unii susțin că este vorba de o tehnică de promovare a monetizării activității rețelei de socializare. Cu toate acestea, un element garantează în continuare spiritul de bază al platformei: textele sunt vizibile până la maximum 280 de caractere și trebuie să dai click pe butonul "see more" pentru a accesa restul postării.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Guvernul prorogă RO e-Factura pentru două domenii economice

Guvernul a adoptat, prin Ordonanță de Urgență, abrogarea...

Protest spontan al unor angajați ai ANAF din Cluj-Napoca
Dragoș Pîslaru
Gabriel Biriș
„Lo Storto” de la Zaha Hadid, afectat de temperaturi extreme în Italia
Energie / FOTO: Freepik
TVA mai mare, taxe în creștere, consum în picaj!
Președintele Nicușor Dan conduce ședința CSAT
Licitație ANAF pentru lucruri confiscate

OUG adoptată: fără restructurare ANAF pe județe

Guvernul a adoptat luni, 30 iunie 2025, o ordonanță de...

Semiconductori
Agricultură
Miniștrii cabinetului Bolojan / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Oameni pe stradă
freepik.com
Curs valutar. Foto: Mihai Ciobanu
ANAF
Freepik.com
Birou
Foto: Pexels.com
Panouri solare / Foto: Unsplash
Foto: Pexels.com
Bursă / FOTO: Freepik
Euro-dolar / FOTO: Freepik
Factura. Freepik.com

pixel