Datoria publică a României a depășit 52% din PIB. De ce nu se aplică Legea responsabilității fiscal-bugetare
Conform rezultatelor cercetării efectuată de Exact Business Solutions, când planifică o vacanţă, românii se informează în primul rând de la membrii familiei sau de la prieteni (56%). De asemenea, site-urile agenţiilor de turism reprezintă o sursă de informare pentru 5 din 10 turişti, iar social media pentru 4 din 10.
Unde au decis românii să-și petreacă vacanța de Crăciun și Anul Nou
Cât priveşte condiţiile de călătorie, majoritatea preferă să se deplaseze maşina personală (52%), se cazează la hotel (45%), fără a achiziţiona servicii de masă (39%). Cei mai mulţi turişti aparţinând acestei categorii sunt reprezentaţi de cupluri (46%) şi familii cu copii (30%), notează studiul.
Potrivit sursei citate, România este preferată de 41% dintre românii din mediul urban, pe locul al doilea fiind Grecia, cu 16% din total, în timp ce poziţia a treia este ocupată de Bulgaria şi Italia, ambele cu 12%.
Aproape trei sferturi (74%) dintre cei care pleacă în vacanţă în sezonul cald, pentru mai mult de cinci zile, o fac pentru a se relaxa la plajă sau la piscină.
Pe segmentul excursiilor externe de tip city break, Roma reprezintă alegerea a 18% dintre români, destinaţie urmată de Paris - cu 11% şi Viena (6%). O treime dintre români optează pentru călătorii city break de ori ori pe an, 28% o dată pe an şi 26% o dată la fiecare 2-3 luni.
Şase din zece români care pleacă în city break-uri călătoresc împreună cu partenerul şi aleg călătoria cu avionul, în timp ce 5 din 10 se cazează la hotel, iar 4 din 10 optează pentru varianta cazare cu mic dejun.
Cercetarea de specialitate relevă, totodată, că destinaţiile din România cele mai căutate pentru week-end sunt: pentru Litoral - Constanţa (11%) şi pentru munte - Braşov (10%). De asemenea, o altă destinaţie preferată pentru sfârşitul de săptămână este Cluj-Napoca (6% din total), odată cu festivalurile de muzică şi dezvoltarea înregistrată la nivel de start-ups & innovation,
Studiul "Traveler's Persona Study" a fost realizat de Exact Business Solutions, în luna noiembrie a acestui an, pe un eşantion de 1.083 de persoane cu vârste de peste 18 ani, rezidente în mediul urban, utilizatoare de internet, şi care au plecat în cel puţin într-o vacanţă în ultimele şase luni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Elon Musk a închis divizia care...
Până la debutul Jocurilor Olimpice de la Paris mai este...
În primele trei luni ale anului peste 25.000 de firme au...
Vitezele 6G au atins 100 Gbps...
Din motive politice sau...
Cum funcționează magazinele Lidl în zilele Sărbătorilor...
Senatul american a aprobat marți o lege prin care se...
Principalii giganți mondiali ai...
Cele mai semnificative plăți, în valoare de 112,7...
Opt ziare americane au depus o...
Instituțiile emitente au...
Presa de stat chineză a anunțat că primul portavion de...
Iată că acest fenomen,...
Sunt prevederi legislative pe care românii fie nu le...
Aproape 63 de milioane de somoni au murit prematur anul...
Grupaj de ştiri.
În şedinţa de marţi, 30...
Legea cu privire la realizarea...
Bursa de Valori București a...
Guvernul a adoptat, marţi, un...
Tuborg România anunță o schimbare în managementul organizației, prin...