Ungaria lucrează la strategia de marketing pentru vinurile sale

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Ungaria vrea o promovare mai susținnută a viturilor sale
Ungaria vrea o promovare mai susținnută a viturilor sale
Autoritățile de la Budapesta se pregătesc să elaboreze o strategie națională de marketing pentru a-și promova vinurile pe piețele externe.

Trebuie să creştem reputaţia vinului ungar pe plan internaţional, acest demers va fi ajutat de Strategia de marketing al vinului ungar, care  este în curs de elaborare - a declarat vineri ministrul care conduce Cancelaria prim-ministrului ungar, la festivitatea de deschidere a celei de-a 11-a Conferinţe a vinului, organizată la Budapesta.

Gergely Gulyás a subliniat că lipsa de recunoaştere în străinătate nu depinde de munca viticultorilor ungari. Astăzi nu se mai poate spune că vinul bun nu are nevoie de reclamă, trebuie să se recurgă şi la instrumentele moderne de marketing - a adăugat el.

Acesta este motivul pentru care guvernul ungar a decis să încurajeze promovarea vinurilor ungare şi pe plan internaţional - a spus el, adăugând: vinurile maghiare produse la Tokaj, Somló, Szekszárd sau în alte părţi sunt competitive oriunde în lume, de aceea scopul este să fie amplasate peste tot pe rafturile de sus.

Strategia de marketing al vinului se bucură de un sprijin clar, fără echivoc şi substanţial din partea guvernului, 3 miliarde de forinţi (7,92 milioane de euro) sunt disponibile în fiecare an pentru elaborarea şi implementarea acestei strategii - a spus ministrul.

Însărcinatul guvernamental responsabil pentru marketingul vinului naţional, Pál Rókusfalvy a declarat că a primit mandat pentru următorii 4 ani cu sarcina de a elabora şi a pune în aplicare Strategia de marketing al vinului ungar. Printre atribuţiile sale se numără supravegherea cercetărilor, coordonarea activităţilor de marketing al vinului, elaborarea strategiei şi îndrumarea programelor care vor fi realizate în cadrul acesteia, formularea unor propuneri de reglementare, monitorizarea continuă a tendinţelor, dezvoltarea de produse şi identificarea punctelor de progres.

Pe lângă piaţa globală, strategia va acorda o atenţie deosebită pieţei regionale şi va analiza, de asemenea, modul în care sectorul viticol ungar poate ajunge în fruntea cooperării regionale - a declarat Pál Rókusfalvy.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Eolian
Cercetători/ FOTO: Freepik
Donald Trump / Foto: Agerpres / Mark Peterson POOL / EPA
Banca Centrală Europeană
Antrenament / FOTO: Captură ecran
Lucrător
Conducte de gaze / Foto: Freepik
Mar-a-Lago / FOTO :Wikipedia
Animale de companie / FOTO: Freepik
Raiffeisen Bank / FOTO: https://www.rbinternational.com/en/raiffeisen.html
Freepik.com
Foto: Freepik.com
Kristalina Georgieva / Foto: FMI
Donald Trump
Semnarea unui document / Foto: Pexels.com
Vama Giurgiu
Transgaz
Boeing
Foto: Freepik.com
Panouri fotovoltaice
Google
Bursa de Valori București
Oameni pe stradă / Foto: DCBusiness
Știrile dimineții / Foto: Freepik
Cresc SALARIILE și PENSIILE speciale ale magistraților
UE are nevoie de forță de muncă
BCE
Casă de schimb valutar / Foto: Oana Pavelescu

Furnizorii de energie, luați la control de ANPC

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor...

Termocentrala

pixel